معاون پارلمانی رئیس جمهور:

دولت آماده رفع ابهامات و پاسخگویی به سوالات نمایندگان است

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۱۲۷۴۹۵
دولت آماده رفع ابهامات و پاسخگویی به سوالات نمایندگان  است
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: نمایندگان مجلس حتما نیت خیر دارند. بارها اعلام کردیم اگر نمایندگان راجع به احکام لایحه بودجه، تبصره‌ها، هزینه‌ها و درآمدها ابهام یا سوالی دارند، دولت آماده رفع ابهامات و پاسخگویی به سوالات است.

به گزارش خبرنگار برنا، «حسینعلی امیری»، معاون پارلمانی رئیس جمهور، در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در مورد لایحه بودجه 1400 گفت: لایحه بودجه 1400، دو روز زودتر از موعد قانونی به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد و این لایحه در کمیسیون های تخصصی مورد بحث و برسی قرار گرفته و همچنان در کمیسیون تلفیق در حال رسیدگی است. سازمان برنامه و بودجه نماینده دولت در لایحه بودجه1400 است که محمد باقر نوبخت و معاونانش به‌طور مداوم در کمیسیون تلفیق حضور یافته و نقطه نظرات دولت را مطرح کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در مورد نامه مجلس به دولت اظهار کرد: طبق این نامه قرار است لایحه بودجه ۱۴۰۰ از روز سه شنبه در دستورکار صحن علنی مجلس قرار گیرد که رییس‌جمهوری هم در نشست امروز دولت تاکید داشت که نوبخت و وزرای اقتصادی با مجلس برای تصویب لایحه همکاری و مشارکت داشته باشند. قبلا هم عرض کردیم هر کدام از احکام لایحه بودجه دارای منطق خود است. این لایحه در جلسه‌های مختلف دولت با توجه به شرایط و واقعیت‌های کشور تهیه و تعیین شد و به تصویب رسید.

حسینعلی امیری گفت: نمایندگان مجلس حتما نیت خیر دارند. بارها اعلام کردیم اگر نمایندگان راجع به احکام لایحه بودجه، تبصره‌ها، هزینه‌ها و درآمدها ابهام یا سوالی دارند، دولت آماده رفع ابهامات و پاسخگویی به سوالات است. لایحه بودجه امسال نخستین بودجه است که از سوی مجلس یازدهم بررسی و تصویب می‌شود و آخرین بودجه مربوط به دولت تدبیر و امید است. امیدواریم بودجه فصل جدید و خوبی از همکاری‌های دولت و مجلس را رقم بزند و یک کار مشترک ماندگاری برای حل مشکلات کشور باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز