اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۹:۰۰:۵۴
کد خبر: ۱۱۲۷۷۴۴
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت:

اگر می‌خواهید کسی را برای پهنای باند محاکمه کنید من را محاکمه کنید/ وزیر ما وقت ندارد در میان 3 قوه راه برود/ برخی افراد آزادی بیان دارند و مهر مصونیت بر آنها زده شده/ می‌ترسم برخی برای حمایت از دولت، تحت فشار قرار بگیرند!

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت در حمایت از وزیر ارتباطات گفت: اگر می‌خواهید کسی را برای پهنای باند محاکمه کنید من را محاکمه کنید.


///

نماینده مجلس دهم:

نماینده، مدعی‌العموم نیست که شکایت کند/ این میزان ایجاد تنش و درگیری با دولت در تاریخ کشور بی‌سابقه است/ ما وکیل دعاوی نیستیم وکیل تدوین مقررات و قوانین هستیم

نماینده مجلس دهم گفت: دولت زدایی شعار مجلس یازدهم است و این میزان ایجاد تنش و درگیری با دولت در تاریخ کشور بی سابقه است.


///

یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

برخی مردم را به شکل سیستماتیک برای حضور در انتخابات مایوس می کنند/ نگرانی وزیر کشور از سردی انتخابات به جا است/ یکی از بزرگترین تهدیدات، فاصله گرفتن مردم از سیستم است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مایوس کردن مردم تلاشی هست که به شکل سیستماتیک توسط برخی از طیف های خاص سیاسی که منافع شان در عدم حضور مردم است، انجام می شود.


///

معاون اول رئیس جمهور:

گزارش هزینه‌کرد یک میلیارد یورو ستاد کرونا را به مردم ارائه کردم/ اسرائیل در حدی نیست که درباره برجام و حمله به ایران صحبت کند

معاون اول رئیس جمهور در رابطه با هشدار اسرائیل‌ به امریکا برای بازگشت برجام گفت: اسرائیل در حدی نیست که در این رابطه با این موضوع اظهارنظر کند.


///

درگیری میان نیروهای حشد شعبی و اعضای داعش در غرب عراق

حشد شعبی عراق از درگیری میان نیروهای خود با اعضای گروه تروریستی داعش در جریان عملیات امنیتی در صحرای غربی استان الانبار واقع در غرب این کشور خبر داد.


///

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

دولت آماده رفع ابهامات و پاسخگویی به سوالات نمایندگان است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: نمایندگان مجلس حتما نیت خیر دارند. بارها اعلام کردیم اگر نمایندگان راجع به احکام لایحه بودجه، تبصره‌ها، هزینه‌ها و درآمدها ابهام یا سوالی دارند، دولت آماده رفع ابهامات و پاسخگویی به سوالات است.


///

رئیس دفتر رئیس جمهور:

نمی‌دانم رئیس سازمان صداوسیما به جلسه دولت دعوت شده بود یا نه/ جهرمی بارها کانال‌هایی که کار خلاف انجام می‌دهند را احضار کرده است/ امیدواریم اولین محموله واکسن روسی قبل از ۲۲ بهمن به تهران برسد

رئیس دفتر رئیس جمهور در رابطه با اینکه ایا‌ رئیس سازمان صدا و سیما به جلسه امروز دولت دعوت شده است یا خیر گفت: نمی دانم دعوت شده اند یا خیر اما در سالنی که من حضور داشتم، نبودند.


///

در توییتر منتشر شد؛

حمایت روحانی از وزیر ارتباطات و واکنش جهرمی

‌رئیس جمهور نوشت: آموزش در فضای مجازی، کسب‌وکارهای الکترونیکی، دسترسی آزاد به اطلاعات و مبارزه با فساد نیازمند پهنای باند کافی است که باید از اقدامات آذری جهرمی در این راستا تشکر کنیم.


///

معاون اول رییس جمهور به خوزستان سفر می‌کند

به منظور افتتاح چند طرح عمرانی، بررسی مسائل و مشکلات استان و حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی جهانگیری به خوزستان سفر می کند.


///

وزیر امورخارجه کشورمان:

تصمیم ارمنستان و نخست وزیر پاشینیان برای رفتن به سمت آینده شجاعانه است

وزیر امور خارجه کشورمان، در سومین مرحله از سفر منطقه ای خود امروز در ارمنستان با آیوازیان وزیر امور خارجه این کشور دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور در حوزه روابط دو جانبه و همچنین تحولات منطقه گفتگو و تبادل نظر کرد.


///

ماجرای تخریب ویلای غیرمجاز دو مقام مسئول در فیروزکوه با ورود قاطع دستگاه قضایی

دادستان عمومى و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلاى غیرمجاز میلیاردى منتسب به دو نفر از مسئولان سابق و فعلى به مساحت ٥ هزار متر مربع با ورود دادستانى خبر داد.


///

هیئت سیاسی طالبان با شمخانی دیدار کرد

هیئت سیاسی طالبان به سرپرستی ملا عبدالغنی برادر معاون دفتر سیاسی این گروه که روز گذشته وارد تهران شده است صبح امروز با دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و با وی گفت‌وگو کرد.


///

فعال سیاسی اصولگرا:

تلاش می‌کنند نمره دولت را به صفر برسانند/ رئیسی را آدم مدبری می‌دانم بنابراین شکایت از وزرا به نتیجه نمی‌رسد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: چیزی که الان می بینید در واقع یک پروژه است که نمره دولت در کارنامه را به صفر، برساند.


///

صداوسیما فقط ۲۷ ثانیه از رئیس جمهور عذرخواهی کرد!

میزان پوشش عذر خواهی رییس رسانه ملی در بخشهای خبری صدا وسیما، تنها در یک بخش خبری و به مدت ۲۷ ثانیه به عنوان خبر بیست و سوم بود.


///

یادداشت؛

دور تازه انفجارها در عراق

جلال خوش چهره - کارشناس مسایل بین الملل

نظر شما