خبرگزاری فرانسه:

سیاست راهبردی آمریکا در دولت بایدن تغییر نکرده است

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۳:۵۸:۱۶
کد خبر: ۱۱۲۷۸۵۳
سیاست راهبردی آمریکا در دولت بایدن تغییر نکرده است
خبرگزاری فرانسه با توجه به اولین پرواز بمب افکن های بی ۵۲ در منطقه خاورمیانه در دولت بایدن گزارش داد که سیاست راهبردی ایالات متحده به رغم وعده های بایدن تغییر نکرده است.

به گزارش برنا؛ از خبرگزاری فرانسه، پنتاگون اعلام کرد که در روز چهارشنبه یک فروند بمب افکن بی ۵۲ آمریکا برای نشان دادن قدرت دولت جدید جو بایدن بر منطقه خاورمیانه پرواز داشته است.

براساس این گزارش، بمب افکن بی ۵۲ آمریکا در مأموریتی پایگاه نیروی هوایی بارکسدیل در لوئیزیانا را ترک کرد و با همراهی جنگنده های آمریکایی و جنگنده ای اف ۱۵ نیروی هوایی سلطنتی عربستان سعودی بعد از انجام پرواز در منطقه خاورمیانه به لوئیزیانا بازگشت.

این برای سومین بار است که در سال ۲۰۲۱ بمب افکن های بی ۵۲ آمریکا بر فراز منطقه خاورمیانه پرواز می کنند، دوبار آن در دولت دونالد ترامپ و یکبار آن در دولت بایدن صورت گرفت.

با انجام این ماموریت هوایی در دوران دولت جدید بایدن، خبرگزاری فرانسه نوشت: در حالی که بایدن اعلام آمادگی کرده است که روابط خود را با تهران گرم کند، اما ماموریت جدید نشان داد که سیاست راهبردی ایالات متحده تغییری نکرده است.

فرماندهی سنتکام با توجه به پرواز بمب افکن های بی ۵۲ در بیانیه ای اعلام کرد که این مأموریت کوتاه مدت با هدف نشان دادن توانایی ارتش ایالات متحده در استقرار نیروی هوایی در هر نقطه از جهان برای جلوگیری از تجاوزات احتمالی و نمایش تعهد ایالات متحده به امنیت منطقه ای بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز