دریادار خانزادی:

پایگاه بوشهر بخشی از هویت تاریخی نیروی دریایی ارتش است

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۴:۲۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۲۸۰۸۰
پایگاه بوشهر بخشی از هویت تاریخی نیروی دریایی ارتش است
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه پایگاه دریایی بوشهر بخشی از هویت تاریخی این نیرو است تصریح کرد: جانفشانی‌ها و دلاورمردی‌های کارکنان این پایگاه در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۲۶۶ شهید به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران برگ زرینی در تاریخ نیروی دریایی ارتش است.

به گزارش برنا، «امیر دریادار خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش  هنگام حضور در پایگاه دریایی بوشهر و بازدید از قسمت‌های مختلف و دیدار و گفت و گو با فرماندهان و کارکنان این پایگاه عنوان کرد.

وی در این بازدید با اشاره به سازمان جدید پایگاه دریایی بوشهر اظهار داشت: سازمان‌دهی جدید این پایگاه یک فرمان است و همه کارکنان باید با پیروی از دستورالعمل‌های ابلاغی آن را به سرانجام مطلوب برسانند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: حفظ تعهد و معنویت سازمانی در بین کارکنان به ویژه در مراکز آموزشی بسیار مهم است و همه فرماندهان این نیرو از بالاترین تا پایین‌ترین رده موظف هستند، هسته اصلی معنویت در بین کارکنان را تقویت کنند و اگر معنویت در بین کارکنان و خانواده‌هایشان کمرنگ شود به بدنه نیرو ضربه وارد خواهد شد.

دریادار خانزادی با تاکید بر اینکه تمام مراکز آموزشی این نیرو باید از یک نظام انضباطی مرجع و کامل پیروی کنند، ادامه داد: همه ما به عنوان یک نظامی، نماد و نشانه قدرت این نظام هستیم و این نماد و نشانه باید در همه رفتار ما وجود داشته باشد و نظم و انضباط شاخصه اصلی همه فعالیت‌ها است.

وی با بیان اینکه پایگاه دریایی بوشهر بخشی از هویت تاریخی نیروی دریایی ارتش است گفت: جانفشانی‌ها و دلاورمردی‌های کارکنان پایگاه دریایی بوشهر در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۲۶۶ شهید به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران برگ زرینی در تاریخ این نیروی راهبردی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه از ناوگان هفتم آذر، مرکز آموزش تخصصی افسری امام صادق (ع) و مدرسه چتر بازی بازدید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز