وزیر اطلاعات:

ملت ایران علیرغم تحریم‌های ظالمانه‌ اقتصادی، سرافرازانه ایستادند

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۲:۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۱۳۰۱۸۲
ملت ایران علیرغم تحریم‌های ظالمانه‌ اقتصادی، سرافرازانه ایستادند
وزیر اطلاعات تاکید کرد: ملّت مقاوم ایران اسلامی، علیرغم تحریم‌های ظالمانه‌ اقتصادی و شبیخون‌های لاینقطع فرهنگی، با تحمّل مشکلات عدیده؛ غیرتمندانه بر پیمان خود ایستاده‌اند و ان‌شاءالله به پاس این رادمردی‌های سرافرازانه و پرامید، آینده‌ سعادتمندانه این سرزمین الهی را ظفرمندانه رقم خواهد زد.

به گزارش برنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، سید محمود علوی در پیامی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: فرا رسیدن این ایام، یادآور سقوط رژیم منحوس ستم‌شاهی، پایان دوران سیاه استبداد و آغاز حکومت اسلامی و مردم سالاری دینی به رهبری زعیم عالیقدر حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) است. دورانی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای تروریست و جنایت‌پیشه، طعم سیلی سخت ملّت مقاوم ایران را چشید و با قبول خفت و خواری و با سرافکندگی بی‌مثال رانده شد و اینک به حرمت خون شهدای عزیز و سیدالشهدای مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی به‌زودی وادار به خروج کامل از منطقه خواهد شد.  

وزیر اطلاعات افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی، بیدار باشی بود که آزادیخواهان جهان را به خیزش درآورد تا مطالبه‌ حقوق از دست رفته‌شان را فریاد زنند و کاخ‌های ظالمان را به لرزه اندازند. ملّت مقاوم ایران اسلامی، علیرغم تحریم‌های ظالمانه‌ اقتصادی و شبیخون‌های لاینقطع فرهنگی، با تحمّل مشکلات عدیده؛ غیرتمندانه بر پیمان خود ایستاده‌اند و ان‌شاءالله به پاس این رادمردی‌های سرافرازانه و پرامید، آینده‌ سعادتمندانه این سرزمین الهی را ظفرمندانه رقم خواهد زد.

علوی افزود: اینجانب و سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، تحت ولایت باسعادت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظلّه العالی)، در آستانه میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت روز زن، فرا رسیدن چهل دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشته و ضمن تبریک به ملّت شریف ایران اسلامی، نام و یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام راحل و شهدای عظیم‌الشأن را ارج می‌نهیم و اعلام می‌داریم که در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمام همت و مساعی خود را به‌کار خواهیم بست و آنی از انجام این وظایف خطیر غفلت نخواهیم ورزید. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز