دبیر مجمع زنان اصلاح‌طلب:

امروز‌ از ۱۹ نفر کاندیدا رأی‌گیری خواهد شد/ ۱۱ نفر به عنوان عضو اصلی و ۴ نفر عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۰:۲۸:۵۹
کد خبر: ۱۱۳۲۲۱۷
امروز‌ از ۱۹ نفر کاندیدا رأی‌گیری خواهد شد/ ۱۱ نفر به عنوان عضو اصلی و ۴ نفر عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند
دبیر مجمع زنان اصلاح‌طلب گفت: طبق اساسنامه و ضوابط وزارت کشور، امروز سازوکار انتخاب شورای مرکزی جدید را خواهیم داشت که از ۱۹ نفر کاندیدا رأی‌گیری خواهد شد و ۱۱ نفر عضو اصلی و ۴ نفر عضو علی‌البدل انتخاب خواهند شد.

به گزارش برنا، زهرا صدراعظم نوری در دومین کنگره مجمع زنان اصلاح طلب گفت: ما اولین کنگره را در سال ۹۶ برگزار کردیم و در طی سال‌های ۹۶ تا ۹۹ فعالیت‌های بسیاری داشتیم.

دبیر مجمع زنان اصلاح‌طلب اضافه کرد: از آنجایی که ما باید ضوابط و دستورالعمل‌های وزارت کشور و کمیسیون ماده ۱۰ احزاب را اجرا کنیم، از اوایل امسال در جلسات شورای مرکزی گفتگوهایی را در خصوص برگزاری دومین کنگره داشتیم و توسط شورای مرکزی کمیته‌ای به عنوان کمیته برگزارکننده کنگره انتخاب شد که باید همه جوانب و مسائل را مورد بررسی قرار می‌داد. کمیته با وزارت کشور هماهنگی‌های لازم را انجام داد و تأییدیه‌های لازم را از وزارت کشور و کمیسیون ۱۰ ماده احزاب اخذ کرد و در خصوص فعالیت استان‌ها، برنامه‌ریزی کرد و با استان‌ها ارتباط برقرار شد و از آنها درخواست شد که حضور فعال داشته باشند و نمایندگان خود را برای حضور در کنگره معرفی کنند.

او خاطرنشان کرد: کمیته با وزارت کشور هماهنگی‌های لازم را انجام داد و تأییدیه‌های لازم را از وزارت کشور و کمیسیون ۱۰ ماده احزاب اخذ کرد و در خصوص فعالیت استان‌ها برنامه‌ریزی کرد و با استان‌ها ارتباط برقرار شد و از آنها درخواست شد که حضور فعال داشته باشند و نمایندگان خود را برای حضور در کنگره معرفی کند. سازوکارهای لازم فراهم شد که منجر به برگزاری نشست امروز شد. طبق اساسنامه و ضوابط وزارت کشور، امروز سازوکار انتخاب شورای مرکزی جدید را خواهیم داشت که از ۱۹ نفر کاندیدا رأی‌گیری خواهد شد و ۱۱ نفر عضو اصلی و ۴ نفر عضو علی‌البدل انتخاب خواهند شد.

صدراعظم نوری تاکید کرد: براساس ضوابط وزارت کشور ما باید با بخش خصوصی همکاری داشته باشیم که پلتفرم مناسبی را تهیه کنند به گونه‌ای اعضای کنگره حداقل ۳۰۰ نفر بتوانند هم زمان حضور داشته باشند و رأی دهند که خوشبختانه با بخش خصوصی و شرکت‌های با تجربه در اجرای مجازی برنامه و رأی گیری مجازی هماهنگی انجام شد و‌ کار به سرانجام رسید.

او در پایان گفت: با تلاش‌های دوستان در شورای مرکزی و نمایندگان مجمع در استان‌ها فرصت مناسبی فراهم شد که ما بتوانیم علیرغم همه محدودیت‌ها، مشکلات، موانع و مسائلی که وجود دارد، پرچم تلاش و فعالیت زنان اصلاح طلب را همواره بالا نگهداریم و تلاش کنیم تا زنان ما از جایگاه مناسب برخوردار شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز