رئیس مجلس نمایندگان آمریکا:

مهاجمان به کنگره آمریکا تروریست‌های داخلی بودند

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۳:۰۶
کد خبر: ۱۱۳۲۶۴۶
مهاجمان به کنگره آمریکا تروریست‌های داخلی بودند
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در آستانه برگزاری دومین جلسه محاکمه چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا با تروریست خواندن افرادی که به کنگره حمله بردند، خواستار ارائه اطلاعات از این شورش از سوی شاهدان برای محاکمه فرد مسبب این اقدام تروریستی در آمریکا شد.

به گزارش برنا، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، ساعاتی پیش با انتشار کلیپ ویدئویی در حساب توئیتر خود در باره واقعه تروریستی یک ماه گذشته گفت: ششم ژانویه (۱۷ دی ماه) ساختمان کنگره به عنوان کانون دموکراسی در آمریکا  مورد حمله «تروریست های داخلی» آمریکا قرار گرفت.

پلوسی در ادامه این کلیپ گفت: تروریست  های داخلی مصمم به سرنگونی قانون اساسی و نظام آمریکا بودند. این حمله جراحتی بر دموکراسی در امریکا بود، این نه تنها حمله به عمارت کنگره بلکه به همه موازین آمریکا بود.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا افزود: این اقدام تروریستی هرگز فراموش نخواهد شد، در جریان تصرف عمارت کنگره، من با چشمها و گوش های خود شاهد کوبیدن به در و دیوارهای محل کنگره از سوی تروریست های داخلی بودم.

پلوسی ادامه داد: به عنوان رئیس مجلس نمایندگان اطمینان می دهم که پی گیر اجرای عدالت خواهم بود و از همگان می خواهم هرگونه اطلاعی درباره این روز دارید آنها را در اختیارمان قرار دهید.

نظر شما