معاون پارلمانی رییس جمهوری:

«طرح هادی» منجر به ماندگاری روستاییان و جلوگیری از مهاجرت آنها شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۹:۲۹:۲۲
کد خبر: ۱۱۳۳۰۹۶
«طرح هادی» منجر به ماندگاری روستاییان و جلوگیری از مهاجرت آنها شد
معاون پارلمانی رییس جمهوری گازرسانی و اجرای طرح هادی در روستاها را از جمله توفیقات دولت تدبیر و امید در سال‌های اخیر دانست و گفت: این خدمات منجر به ماندگاری روستاییان و جلوگیری از مهاجرت آنها به شهرها شده است.

به گزارش برنا، «حسینعلی امیری»، معاون پارلمانی رییس جمهوری، عصر شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه با حضور معاون اول رییس جمهوری در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه با گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دولت با همه محدودیت‌ها، نگاه ویژه ای به همه بخش های کشور از جمله بخش های زیرساختی مانند راه سازی، گازرسانی و ارایه خدمات به مردم مناطق مختلف از جمله روستاها داشته است.

وی گازرسانی و اجرای طرح هادی در روستاها را از جمله توفیقات دولت تدبیر و امید در سال‌های اخیر دانست و گفت: این خدمات منجر به ماندگاری روستاییان و جلوگیری از مهاجرت آنها به شهرها شده است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری در ادامه سخنانش از چهار بار حضور معاون اول رییس جمهوری در استان کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: در این سفرها کارهای قابل توجهی انجام شده و از مشکلات استان گره گشایی کرده است.

امیری افزود: این سفرها همچنین بستر مناسبی برای توسعه استان کرمانشاه ایجاد کرده و در شتاب بخشی و رونق دادن به توسعه استان موثر بوده است.

او تصریح کرد که به عنوان یک کرمانشاهی از نگاه ویژه دکتر جهانگیری به استان کرمانشاه قدردانی می کنم که دلسوزانه و بااخلاص و تجربه و با شناختی که از استان کرمانشاه دارند برای توسعه استان تلاش می کنند.

وی از زحمات هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و مدیران استان نیز در راستای تلاش برای توسعه کرمانشاه و کاستن از مشکلات مردم قدردانی کرد و افزود: بنده هم اگرچه مدیر اجرایی نیستم و در ستاد مشغول به کارم اما درحد توان و امکانات خود برای توسعه کرمانشاه تلاش کرده ام.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز