دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

آمریکایی‌ها مجبورند بساط خود را از منطقه جمع کنند

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۲:۴۱:۳۰
کد خبر: ۱۱۳۳۴۸۰
آمریکایی‌ها مجبورند بساط خود را از منطقه جمع کنند
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اظهار اخیردولت آمریکا در مورد پشیمانی آنها در جنگ یمن گفت: آمریکایی ها مجبورند بساط خود را از منطقه جمع کنند و این به خاطر مقاومت فرزندان رشید این ملت در کلیه خطوط مقاومت است.

به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران این حزب با اشاره به انقلاب اسلامی ملت ایران و نقش بی‌بدیل رهبری امام در سپهر سیاست جهان اظهار داشت: آمریکا با سرمایه‌گذاری میلیاردها دلار و نیز با هزینه نقض حقوق بشر و کشتار بی رحمانه دهها هزار نفر در ایران نتوانست جلو و ظهور قدرت اسلام در معادلات جهانی را بگیرد.

وی تاکید کرد: طی نیم قرن گذشته این قدرت روز‌به‌روز توانایی‌های بی بدیل خود را به رخ جهانیان می‌کشد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: امروز پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه و جهان در شعاع ۲۰۰۰ کیلومتری زیر ضربه چکش موشکی و پهپادی ایران قرار دارد وامنیت رژیم صهیونیستی که امنیت اعراب و مسلمانان را در معرض خطر قرار داده بود ضعیف تر و نحیف تر از همیشه شده است و صهیونیست ها می دانند با ارتکاب کمترین خطایی موجودیت خود را از دست خواهند داد.

بادامچیان ادامه داد: امروز ارتش چندملیتی مقاومت در سراسر منطقه و جهان شکل گرفته و اجازه شرارت و ماجراجویی را از استکبار جهانی گرفته است.

وی افزود: قدرت ایران و اسلام در منطقه و جهان بنا به اعتراف مراکز رصد در غرب روز به روز افزایش پیدا می کند و این چیزی نیست که ما ادعا کنیم بلکه آنها به این قدرت اعتراف دارند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: امروز ملت ایران با تولید قدرت سیاسی، نظامی و حتی اقتصادی جزو چند کشور برجسته دنیا هستند اما متاسفانه مدیریت غلط دولت در حوزه اقتصادی و امیدهای واهی به برجام در حل مناقشات با غرب باعث شده است کنترل تورم در جامعه را از دست بدهد.

وی اضافه کرد: با آن که بازارها مملو از کالا و خدمات است اما معیشت مردم دچار مشکل است و مردم شیرینی پیشرفت‌های مهم در حوزه فناوری‌های مدرن و حتی در حوزه اقتصادی را نمی‌توانند بچشند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به اظهارات اخیر ظریف وزیر امور خارجه در مورد برجام که گفته است برجام را انتخاباتی نکنید اظهار داشت: این حرف درستی است، اما دولت آقای روحانی با انتخاباتی کردن برجام دو دوره از مردم رای گرفته است و قول داده بود که با بحث مذاکره با آمریکا مشکل روابط با غرب و اخلال آنها در اقتصاد کشور را حل می کند. او گفته بود با امضای برجام همه تحریم های اقتصادی برچیده و لغو می‌شود.

بادامچیان ادامه داد:  در دوران انتخابات آمریکا نیز خوش بینی ساده اندیشانه ای به بایدن و بازگشت او به برجام توسط جریان اصلاح طلبان اعتدالی، به شدت مطرح بود؛ حالا که معلوم شده بایدن هم در امتداد سیاست استکباری آمریکا است می گویند برجام را انتخاباتی نکنید. در حالی که خودشان آن را انتخاباتی می کنند.

وی همچنین با اظهار تاسف از صدور حکم غیرقانونی علیه اسدالله اسدی دیپلمات با سابقه ایرانی در بلژیک گفت: برخلاف همه موازین بین‌المللی یک دیپلمات ایرانی را در اروپا به ۲۰ سال زندان با اتهام واهی محکوم می کنند و وزارت خارجه ما در واکنش فقط یک محکومیت شفاهی را اعلام می کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: در برجام تحریم ها که برداشته نشد بلکه بر آن افزوده شد و این تحریم‌ها به شخصیت‌های سیاسی، اقتصادی و علمی کشور هم کشیده شد و حالا دیپلمات‌ها هم در معرض تهاجم استعماری هستند.

بادامچیان در ادامه با اشاره به اظهار اخیردولت آمریکا در مورد پشیمانی آنها در جنگ یمن گفت: آمریکایی ها مجبورند بساط خود را از منطقه جمع کنند و این به خاطر مقاومت فرزندان رشید این ملت در کلیه خطوط مقاومت است. اکنون ائتلاف عربستان علیه یمن شکست خورده و فلسفه وجودی آمریکا در منطقه به دلیل رشد روز افزون مقاومت رنگ باخته است.

وی افزود: این واقعیت‌ها یک حقیقت را فریاد می‌زند و آن اینکه هزینه مقاومت به مراتب کمتر از گفتگو و سازش و مذاکرات بی‌حاصل با آمریکاست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به رد لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مجلس، با تقدیر از نمایندگان مجلس گفت: موضع موتلفه برگرداندن بودجه تحویلی به دولت بود. زیرا اگر آن لایحه تصویب می شد، تورم شدید در کشور در آغاز سال ۱۴۰0 اتفاق می افتاد و در دوران باقی مانده دولت فعلی ضربه سنگینی به اقتصاد و مردم وارد می کرد.

بادامچیان تصریح کرد: اصلاح بودجه حق نمایندگان است اما با مواضع نماینده دولت که آن را بودجه مجلس و نمایندگان نامید، اقدام مجلس شایسته، خرد ورزانه و قانونی بود؛ زیرا طبق اصل ۵۳ قانون اساسی بودجه را دولت باید تهیه و به مجلس تقدیم کند و اکنون هم از دولت خواسته شده که هر چه سریعتر بودجه را با استفاده از نظرات قبلی دولت و کمیسیون تلفیق تدوین و به مجلس تسلیم نماید.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه اظهار امیدواری کرد که دولت انقلابی و جوان و حزب اللهی آینده در اولین اقدامات خود بودجه کشور را با شفافیت و واقع نگرانه تنظیم نماید.

بادامچیان در پایان آغاز چهل و سومین بهار آزادی اسلامی را به امام خامنه ای، ملت بزرگ ایران و ملل اسلامی و آزادیخواه جهان تبریک گفت.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه به دلیل رعایت اصول بهداشتی و وجود معضل کرونا امسال راهپیمایی انجام نمی‌شود، هر فرد و هر جمعی آنچه می‌توانند در بزرگداشت انقلاب اسلامی با رعایت همه موارد بهداشتی انجام دهند.

وی ادامه داد: مسلماً رهنمودهای ولی امر مسلمین در سالگرد انقلاب اسلامی راهگشای وظایف می باشد. 

بادامچیان ضمن مسئلت علو درجات شهدا و امام شهدا، برای همه کسانی که در ایران و جهان در راه نجات ملت ها از ظلم و استکبار جهاد می کنند، آرزوی پیروزی شکوهمند کرد.

نظر شما