سردار حاجی زاده:

تشکیل یگان توپخانه سپاه با همکاری نیروی زمینی ارتش میسر شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۷:۰۳:۳۱
کد خبر: ۱۱۳۳۶۹۸
تشکیل یگان توپخانه سپاه با همکاری نیروی زمینی ارتش میسر شد
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید سپهبد صیاد شیرازی و سردار شهید تهرانی مقدم از همان اوایل تشکیل یگان توپخانه سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، تعامل بسیار خوبی داشتند و اگر همکاری نیروی زمینی ارتش نبود تشکیل یگان توپخانه سپاه به راحتی میسر نمی‌شد.

به گزارش برنا، سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسدارن در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان ستاد نیروی زمینی ارتش، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و روز نیروی هوایی، افزود: شهید سپهبد صیاد شیرازی و سردار شهید تهرانی مقدم از همان اوائل تشکیل یگان توپخانه سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، تعامل بسیار خوبی داشتند و اگر همکاری نیروی زمینی ارتش نبود تشکیل یگان توپخانه سپاه به راحتی میسر نمی‌شد.

وی با بیان اینکه وحدت، یکپارچگی و هماهنگی بین نیروها ارزشمند است، ادامه داد: یکپارچگی و تعامل بین ارتش و سپاه می تواند بعنوان یک الگو و مصداق باشد.

فرمانده نیروی هوافضای ساه به دشمنی استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: شاهد هستیم که آمریکا از سال‌های دور برای کشور ایران برنامه داشته است، امروز هم مساله ما با آمریکا یک مساله راهبردی، ریشه‌ای است.

سردار حاجی زاده تاکید کرد؛ پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها، با نا امنی‌های کردستان، تقویت و به وجود آوردن منافقین، کودتا، ترور، جنگ عراق علیه ایران، جنگ رسانه‌ای، جنگ روانی و مهم‌تر از همه نفوذ و تقویت غرب‌گرایی درصدد بودند هم دشمنی خود را نسبت به ایران ثابت کنند و هم به خواسته‌های خود دست یابند .

وی در ادامه گفت: در جاهایی که آمریکا را دشمن دانسته‌ایم و به آنها اعتماد نکرده‌ایم به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا کردیم، دشمن به هر اقدامی دست زد تا ما رشد و پیشرفت نکنیم.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه افزود: امروز در همه بخش‌ها و زیر مجموعه‌ها تحت فشارهای استکبار جهانی، تولید داخلی و بومی را افزایش داده و به خودکفایی رسیده‌ایم.

سردار حاجی زاده با یادآوری مخالفت مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) نسبت به خرید تجهیزات نظامی، خاطرنشان کرد: فرمانده معظم کل قوا بارها تاکید فرمودند تجهیزات نظامی خریداری نشود، چون می‌دانستند اگر بدنبال خرید تجهیزات نظامی برویم از تولید داخلی غافل خواهیم شد، امروز با درایت و هوشیاری معظم له هرچیزی که به ذهن برسد که باید طراحی و تولید شود قابل طراحی و دستیابی است .

وی با بیان اینکه‌آمریکا به دنبال آن است که جلوی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های ما را بگیرد، افزود: ایستا بودن و ثبات سازمانی قطعا مشکل ایجاد خواهد کرد، نیروی زمینی ارتش در این راستا در خصوص تیپ های واکنش سریع اقدامات خوبی را انجام داده که قابل تحسین است .

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه به موضوع تهاجم دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال تهاجم است البته نه فقط تهاجم نظامی، اما ما به عنوان نیروهای نظامی باید طرح و برنامه داشته باشیم .

 

نظر شما