اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۹:۰۰:۵۹
کد خبر: ۱۱۳۴۹۹۵
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

رئیس جمهور:

کسی از ایران توقع برداشتن گام اول تعهدات را نداشته باشد/ در دولت جدید آمریکا تا امروز اقدام مناسب و درستی را مشاهده نکردیم

رئیس جمهور گفت: امروز هیچ‌ کس نمی‌تواند توقعی نسبت به ایران داشته باشد که چرا قدم اول را برنمی‌دارد.


///

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران:

کارگزاران در ناچاری هم از لاریجانی و کاندیدا نظامی حمایت نمی‌کند/ محسن هاشمی گزینه قوی کارگزاران است/ جلسات حزب به طور مرتب از طریق اسکایپ برگزار می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: حزب درحالت ناچاری هم قصد حمایت از کاندیداهای نظامی و علی لاریجانی را ندارد.


///

دکتر روحانی:

فضاهای ورزشی ما از 40 هزار در سال 92 به 61 هزار رسیده که دلگرم کننده است/ 50 درصد فضای ورزشی در این دولت ایجاد شده است/ از وزارت ورزش و جوانان تشکر می‌کنم/ سدهایی که افتتاح می‌کنیم حاصل برجام است

رئیس جمهور گفت: در این دولت حضور در میدان ورزشی و بین المللی بیش تر بوده و هم مدال های خانم ها و آقایان بهتر بوده و فضاهای ورزشی ما از 40 هزار در سال 92 به 61 هزار فضای ورزشی رسیده که این یک تحول بزرگ است.


///

با حکم وزیر کشور؛

جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور شد

وزیر کشور جمال عرف را به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور در امر برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و اولین میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.


///

ظریف:

مردم سختی و رنج کشیدند اما در برابر زورگویی تسلیم نشدند

ظریف گفت: مردم در برابر جنگ و فشار ایستادند و بدون حمایت خارجی بر یک رژیم تا دندان مسلح پیروز شدند. این مردم را جز با کرامت و احترام نمی توان با انها سخن گفت این درسی برای دولت جدید امریکا است که بدانند چگونه باید با این مردم برخورد کنند . در شرایطی این جشن پیروزی را برگزار می کنیم که وابستگی ما به نفت از هر زمان کمتر شد مردم سختی و رنج کشیدند اما در برابر زور گویی تسلیم نشدند و هیچگاه تسلیم نخواهد شد.


///

سفیر بلژیک به وزارت امور خارجه احضار شد

سفیر بلژیک در تهران از سوی دستیار وزیر و مدیرکل اروپای غربی به منظور ابلاغ مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به حکم غیرقانونی دادگاه آنتورپ در خصوص اسدالله اسدی دیپلمات کشورمان به وزارت امور خارجه احضار شد.


///

اعلام آمادگی رئیس جمهور برای تزریق واکسن کرونا

رئیس جمهور، در آغاز واکسیناسیون سراسری علیه بیماری کرونا خطاب به نمکی گفت: اگر واکسن به من تزریق شود بهتر است.


///

اعلام زمان ثبت نام داوطلبان ۴ انتخابات ۱۴۰۰

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره پنج خود، زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و دو انتخابات میان‌دوره‌ای که در بهار ۱۴۰۰ برگزار می شود را اعلام کرد.


///

بیانیه وزارت خارجه در پی صدور حکم علیه «اسدالله اسدی»

روابط عمومی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ایران بازداشت، فرآیند قضایی و حکم صادره برای اسدالله اسدی را غیر قانونی، بر خلاف نص مقررات حقوق بین الملل و به طور خاص، نقض کنوانسیون ۱۹۶۱ وین در مورد روابط دیپلماتیک می‌داند و کشورهای مورد نظر را در قبال این اقدام غیر قانونی مسئول می‌شناسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز