رئیس سازمان اطلاعات سپاه:

اخراج آمریکا از منطقه راهبرد قطعی ماست/ ما در یک جنگ اطلاعاتی و امنیتی چند لایه هستیم

۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۰۹:۴۷:۱۹
کد خبر: ۱۱۳۵۱۶۹
اخراج آمریکا از منطقه راهبرد قطعی ماست/ ما در یک جنگ اطلاعاتی و امنیتی چند لایه هستیم
رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: اخراج آمریکا از منطقه یکی از راهبردهای قطعی جبهه مقاومت است.

به گزارش برنا، حجت الاسلام طائب در مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اخراج آمریکا از منطقه یکی از راهبردهای قطعی جبهه مقاومت است، آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذناب آنها از انتقام سخت دلبستگان جبهه مقاومت سخت به هراس افتاده اند و ما به آنها می گوییم از این ترس بمیرید.

او افزود: حکام سازشکار منطقه نیز باید از سرنوشتی که در انتظار نظامیان تروریست آمریکایی است درس عبرت بگیرند و خود را بیش از این در معرض خشم انقلابی ملت‌های مسلمان قرار ندهند. جهان در حال مشاهده افول مفتضحانه آمریکا است، اوضاع آمریکا در همه حوزه های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی تماشایی تر از همیشه خواهد بود. ما خودمان را برای عصر پساآمریکا و نقش آفرینی بیشتر در این دوره آماده می کنیم.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه بیان کرد: آمادگی های همه جانبه دفاعی و امنیتی نیروهای مسلح و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور برای مقابله با تهدیدات دشمنان انکارناپذیر است. ما در مقابله با فتنه ها و فسادهای داخلی و در برابر خباثت های منطقه ای ورزیده شده ایم. ما در یک جنگ اطلاعاتی و امنیتی چند لایه هستیم و دستگاه های اطلاعاتی به پشتیبانی و حمایت این مردم عزیز دلگرمند.

او تاکید کرد: ما میداندار تهاجم علیه دشمن هستیم. دستگاه اطلاعاتی نظام در مقابله با شبکه ها و عناصر نفوذی، شدت عمل به خرج  داده و همکاری خوبی با سرویس های همراه منطقه ای و بین المللی برای تأمین امنیت داخلی و منطقه ای دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز