وزیر کشور:

امسال علیرغم شرایط کرونایی مردم به صورت نمادین به صحنه آمدند

۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۱۲:۴۲:۵۴
کد خبر: ۱۱۳۵۲۷۴
امسال علیرغم شرایط کرونایی مردم به صورت نمادین به صحنه آمدند
وزیر کشور گفت: امسال علیرغم شرایط کرونایی و محدودیتهای بسیار زیاد، مردم به صورت نمادین به صحنه آمدند و علاقه و محبت خود به انقلاب را ابراز و مجددا تجدید میثاق خود را اعلام کردند.

به گزارش برنا، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، در مراسم رژه خودرویی، موتوری و شناوری به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در بندرعباس برگزار شد، گفت: ۲۲ بهمن برای ملت ایران میثاق مجدد و هرساله با امام، انقلاب، ارزشها و شهدا است.

وزیر کشور تاکید کرد: در ۲۲ بهمن، باید نگاهی به گذشته برای عبرت آموزی و شکرگزاری و نگاهی به آینده برای تقویت انقلاب و جمهوری اسلامی و تحقق آرمان امام و شهدا داشته باشیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: امسال علیرغم شرایط کرونایی و محدودیتهای بسیار زیاد، مردم به صورت نمادین به صحنه آمدند و علاقه و محبت خود به انقلاب را ابراز و مجددا تجدید میثاق خود را اعلام کردند.

وزیر کشور در پایان ابراز امیدواری کرد: مسئولان کشور هم قدردان مردم باشند و همه مردم و مسئولان قدردان امام، شهدا و ارزشها باشیم.

گفتنی است؛ راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال برای نخستین بار به خاطر شرایط کرونایی به صورت خودرویی و موتوری همزمان با سراسر کشور در بندرعباس برگزار شد.

این مراسم از میدان لارک بندرعباس آغاز شد و تا بوستان غدیر (زیر پرچم) ادامه یافت.

همچنین در یوم الله ۲۲ بهمن راهپیمایی دریایی نیز در سواحل نیلگون خلیج فارس برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز