آغاز محاکمه گروهی از عناصر داعشی در جمهوری آذربایجان

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۲:۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۱۳۵۶۲۹
آغاز محاکمه گروهی از عناصر داعشی در جمهوری آذربایجان
محاکمه ۱۱ تن از شهروندان جمهوری آذربایجان به اتهام همکاری با گروه تروریستی داعش در دادگاه جرایم سنگین باکو آغاز شد .

به گزارش برنا به نقل از منابع خبر باکو ، " افلاطون بایرام اف " ، "  شهریار جباراف " ، " الگون  اسماعیل اف ، " آمین  حسن اف " ، "علاالدین ابیش اف " ، " تهران قاسم اف " ، "ارخان قربان اف " ، سامیر قربان اف " ، "یوسف ایمان اف " ، " جاوید آمان اف "و "بابک محمدلی " که متهم به  کمک  مالی به گروه تروریستی داعش ، تبلیغ اندیشه های افراطی گری و اقدام به ایجاد گروه های سازمان یافته بودند در این دادگاه محاکمه و مجرم شناخته شدند .

در جریان رسیدگی به پرونده این افراد در جلسه دادگاه مشخص شد ، آنها همزمان با ترویج اندیشه های افراطی گری ، در راستای تامین مالی تروریسم و انتقال وجه جمع آوری شده از هواداران خود به سوریه اقدام کردند .

به گزارش منابع امنیتی و انتظامی جمهوری آذربایجان در جریان ادامه درگیریها در سوریه و عراق بیش از یک هزار شهروند جمهوری آذربایجان برای مشارکت در این درگیریها در کنار گروههای تروریستی،  عازم این کشورها شدند که اکثریت آنها در این در گیری ها کشته شدند .

نهادهای امنیتی جمهوری آذربایجان همچنین در قالب مبارزه با تروریسم  بین المللی تعدادی از عناصر داعشی را  در حین بازگشت از سوریه به این کشور بازداشت و به زندان طولانی مدت محکوم کردند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز