بیانیه حزب اعتدال و توسعه در محکومیت توهین به رئیس جمهور

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۸:۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۱۳۵۷۶۷
بیانیه حزب اعتدال و توسعه در محکومیت توهین به رئیس جمهور
حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد؛ سر دادن شعار علیه منتخب ملت از سوی گروهی هر چند قلیل و آلوده کردن ساحت این یوم‌الله به حاشیه‌هایی ساختارشکنانه، آنهم تنها چند روز پس از توصیه اکید مقام معظم رهبری به پرهیز از توهین به مسئولان، نه تنها هیچ نسبتی با آزادی ندارد، بلکه تقابلی آشکار با خواست ملت است.

به گزارش برنا، متن بیانیه حزب اعتدال و توسعه در محکومیت توهین به رئیس جمهور به شرح زیر است:

22 بهمن‌ماه، نماد همبستگی ملی حول شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است؛ شعاری برآمده از خواست تاریخی ملت ایران که در طول بیش از 4 دهه اخیر، مبنای کنش‌گری جریان‌های اصیل و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و بستری برای ظهور و بروز اراده ملت بویژه در عرصه‌هایی همچون انتخابات بوده است.

سر دادن شعار علیه منتخب ملت از سوی گروهی هر چند قلیل و آلوده کردن ساحت این یوم‌الله به حاشیه‌هایی ساختارشکنانه، آنهم تنها چند روز پس از توصیه اکید مقام معظم رهبری به پرهیز از توهین به مسئولان، نه تنها هیچ نسبتی با آزادی ندارد، بلکه تقابلی آشکار با خواست ملت است.

حزب اعتدال و توسعه، اقداماتی از این دست که متاسفانه مسبوق به سابقه و عمدتا با مدارای تاسف‌برانگیز دستگاه‌های ذیربط همراه بوده است را به شدت محکوم کرده و تاکید می‌کند آمران چنین اقداماتی، نه با این دولت یا شخص جناب آقای دکتر روحانی، بلکه با مبانی اصیل جمهوریت و اسلامیت نظام تعارض دارند.

حزب اعتدال و توسعه، به تاسی از بینش و رویکردش در طول بیش از 20 سال حضور فعالانه در صحنه‌ سیاسی ایران، همچون همیشه از تضارب آرا، انتقاد، رقابت‌ سالم و سیاست‌ورزیِ اخلاق‌مدارانه استقبال کرده و آن را لازمه پویایی و حرکت رو به تکامل نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌داند و با یادآوری تجارب تاریخی سال‌های نخست استقرار نظام شکوهمند اسلامی، تاکید می‌کند هیچ گروهی نخواهد توانست با خودسری و سرکشی، خللی در تحقق خواست‌های متعالی ملت ایران ایجاد کند. 

حزب اعتدال و توسعه

23 بهمن 1399

نظر شما