برنامه های سفر دبیر مجمع تشخیص در خراسان رضوی اعلام شد؛

محسن رضایی سخنران دو یادواره شهدا در تایباد و تربت جام

۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۰:۲۸:۲۶
کد خبر: ۱۱۳۵۹۰۹
محسن رضایی سخنران دو یادواره شهدا در تایباد و تربت جام
دو یادواره شهدای تایباد و تربت جام در استان خراسان رضوی، با سخنرانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می شود.

به گزارش برنا،دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، شنبه و یکشنبه ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه، ضمن حضور در استان خراسان رضوی و زیارت مرقد نورانی امام هشتم (ع)، در دو یادواره شهدای شهرستان تایباد و شهرستان تربت جام سخنرانی خواهد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، روز جمعه ساعت ۱۵ وارد فرودگاه مشهد می شود و پس از زیارت آستان مقدس امام رضا (ع)، در هم اندیشی تخصصی تیپ امام صادق (ع) شرکت خواهد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح روز شنبه به شهرستان تایباد سفر خواهد کرد و ساعت ۹:۳۰ صبح در یادواره شهدای گرانقدر شهر تایباد در محل سالن همایش های دانشگاه پیام نور به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
 رضایی همچنین ظهر شنبه در یادواره شهدای گرانقدر شهر تربت جام حضور پیدا کرده و ساعت ۱۲:۳۰ در جمع پرشور خانواده شهدا و عموم مردم در محل مصلای بزرگ‌ این شهرستان سخنرانی خواهد کرد.
 رضایی روز شنبه ساعت ۱۷:۳۰ در نشست جمعی از کارآفرینان و فعالان اقتصادی و تولیدی استان پیرامون سیاستهای کلی برنامه هفتم کشور که در دستورکار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار دارد، حضور خواهد یافت تا نقطه نظرات فعالان این عرصه را مستقیماً دریافت کند.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حدود ساعت ۲۱:۱۵ شنبه به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب، با حضور در استدیوی پخش زنده برنامه "اشاره" شبکه تلویزیونی استان خراسان رضوی، با مردم این استان و زائران امام رئوف (ع) گفتگو خواهند کرد.
 محسن رضایی روز یکشنبه ساعت ۷ صبح در نشست خیریه های مشهد و ستاد توانمندسازی محرومین کشور حضور یافته و با جمعی از نیکوکاران و گروههای جهادی فعال در محرومیت زدایی روستاهای استان گفتگو می کند. 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت روز یکشنبه ساعت ۸:۳۰ در هم اندیشی تخصصی قرارگاه شرق سپاه در محل سالن آیه ها سپاه حضور و سخنرانی خواهد داشت.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر یکشنبه در همایش تخصصی مدیریت شهری مشهد در جمع مدیران و متخصصان مدیریت شهری خراسان رضوی سخنرانی خواهد کرد.
 رضایی بعدازظهر روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه دوره مدیران جهادی و انقلابی مشهد حضور خواهد یافت و به تدریس و انتقال تجارب مدیریتی به نسل جوان می پردازد. 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در آیین گشایش دوره تخصصی مدیریت شهری ویژه مدیران و متخصصان مدیریت شهری خراسان رضوی سخنرانی می کند.
برگزارکنندگان یادواره شهدا و نشست های تخصصی اعلام‌ کرده اند رعایت پروتکلهای بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا از قبیل استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برای حضور در این مراسم الزامی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز