با موافقت هیات دولت؛

۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با هجوم ملخ‌های صحرایی اختصاص یافت

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۴:۵۵
کد خبر: ۱۱۳۶۵۹۵
۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با هجوم ملخ‌های صحرایی اختصاص یافت
دولت با اختصاص مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار به سازمان حفظ نباتات کشور به منظور تأمین اقلام مورد نیاز برای مقابله با هجوم گسترده ملخ‌های صحرایی به کشور موافقت کرد.

به گزارش برنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیات دولت، هیات وزیران با توجه به پیش‌بینی هجوم گسترده ملخ‌های صحرایی به کشور و در نتیجه احتمال آلودگی منابع زیادی از استان‌های جنوبی کشور، ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار به سازمان حفظ نباتات کشور به منظور تأمین اقلام مورد نیاز جهت مقابله با این پدیده موافقت کرد.

براین اساس، هیات وزیران در جلسه نوزدهم بهمن ۱۳۹۹ به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور و با توجه به پیش‌بینی هجوم گسترده ملخ‌های صحرایی به دلیل بارندگی‌های گسترده در شبه قاره هند و آفریقا و در نتیجه احتمال آلودگی منابع زیادی از استان‌های جنوبی کشور، با تخصیص مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار (۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه‌ای و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای) به سازمان حفظ نباتات کشور به منظور تأمین اقلام مورد نیاز جهت آمادگی مقابله با این پدیده موافقت کرد.

دولت سازمان مزبور را موظف کرد ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام کار و فعالیت، گزارش عملکرد اعتبارات فوق را هر سه ماه به سازمان‌های برنامه و بودجه کشور و مدیریت بحران کشور ارسال کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز