معاون پارلمانی رئیس جمهور:

لایحه بودجه با اصلاحات مدنظر مجلس از سوی دولت نهایی شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۱۳۷۵۸۱
لایحه بودجه با اصلاحات مدنظر مجلس از سوی دولت نهایی شد
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: دولت براساس اصلاحات مدنظر مجلس شورای اسلامی، اصلاحات لایحه را دیشب نهایی کرد و امروز آنرا تقدیم مجلس کرد.

به گزارش برنا،حسینعلی امیری روز دوشنبه در آیین‌ بهره‌برداری از پروژه‌ها و طرح‌های کمتر توسعه‌یافته شهرستان رباط کریم درباره ارائه لایحه اصلاحی بودجه به مجلس اظهار کرد: مردم در جریان هستند که لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در مجلس دچار چه سرنوشتی شد.
او ادامه داد: از جهت آیین‌نامه‌ای اختلاف نظر حقوقی میان دولت و مجلس وجود داشت که دولت در نامه رسمی نظر خود را به مجلس شورای اسلامی اعلام کرد. اما از آنجایی که به هر حال کشور نباید سال آینده خدای ناکرده فاقد قانون بودجه باشد و بودجه مهمترین سند مالی سال آینده کشور است، آقای رییس‌جمهوری توصیه کرد با اعلام مواضع حقوقی دولت، با نمایندگان مجلس شورای اسلامی همراهی و همدلی شود تا به یک فصل مشترک درباره لایحه و قانون بودجه ۱۴۰۰ برسیم.
امیری ادامه داد: در جلسه گذشته دولت و در جلسه ستاد اقتصادی روز گذشته و جلسه دیشب دولت، بحث‌های مربوط به بودجه ۱۴۰۰ مفصلاً بحث شد و دولت بر اساس اصلاحات مد نظر مجلس شورای اسلامی، اصلاحات لایحه را دیشب نهایی کرد و امروز به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز