پیام رییس قوه قضاییه به مردم و مسئولان عراق

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۸:۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۱۳۷۸۸۴
پیام رییس قوه قضاییه به مردم و مسئولان عراق
رییس قوه قضاییه در پیامی به مردم و مسئولان عراقی گفت:‌ دو ملت ایران و عراق ادامه دهنده راه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس خواهند بود، تکرار و تاکید می‌کنم ملت ایران و عراق از کسانی که شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس را به قتل رساندند انتقام خواهند گرفت.

به گزارش برنا، ‌حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی روز دوشنبه در پیامی به مردم و مسئولان عراقی اظهار کرد:‌ حلول ماه رجب را به ملت کریم عراق تبریک می‌گویم و از دولت و ملت عراق و به ویژه رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس مجلس و رئیس شورای عالی قضائی به خاطر حسن میزبانی شان در سفر اخیر هیات عالی قضائی ایرانی به عراق عزیز، کمال تشکر را دارم.

رییس دستگاه قضایی کشورمان افزود:‌ قلم از توصیف کلمات درباره استقبال گرم به ویژه از سوی خانواده های شهدا، علمای دینی، نخبگان سیاسی و فرهنگی ناتوان است.

رییسی گفت:‌ بار دیگر این عهد را که دو ملت ایران و عراق ادامه دهنده راه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس خواهند بود، تکرار می‌ کنم و تاکید می کنم دو ملت ایران و عراق از کسانی که شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس را به قتل رساندند انتقام خواهند گرفت و اجازه نخواهند داد که اشغالگران آمریکایی در منطقه ما بمانند؛ آمریکایی که  به فرموده امام خمینی (قدس سره) شیطان بزرگ است.

رییس قوه قضاییه کشورمان ادامه داد :‌ تاکید می‌ کنم که جمهوری اسلامی در کنار عراقی قوی و مستقل باقی خواهد ماند و آن چنانکه رهبر معظم انقلاب تاکید کردند از حاکمیت عراق و شکوفایی و پیشرفت این کشور حمایت می‌کنیم و در کنار مرجعیت دینی که با فتوای الهی خود از عراق دفاع کرد، قرار می گیریم.

رییس خاطر نشان کرد:‌ از شما برای ملت ایران در عتبات مقدس طلب دعای خیر دارم. آن چنانکه ملت ایران به نیابت از شما، مرقد ثامن الحجج و حضرت معصومه علیهما السلام را زیارت می‌ کنند. به امید دیدار زودهنگام در پیاده روی اربعین.

نظر شما