اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۳۸۴۲۶
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

دکتر روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت:

اهداف شوم دشمن برای ایجاد قحطی در تهیه کالاهای ضروری و بهم ریختگی در کشور کاملا ناکام ماند/ تمام قد از معیشت مردم و تامین کالاهای اساسی با ارز ترجیحی، دفاع می‌کنیم

در دویست و چهارمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، گزارش «وضعیت تأمین و توزیع کالاهای اساسی و ضروری مردم در ماه‌های پایانی سال 1399 و برنامه سال 1400» ارائه شد.


///

معاون اول رییس جمهور:

جنگل‌های زاگرس خسارت زیادی دیده است/ با پدیده نامیمون دریاخواری در سواحل دریای خزر و دریای عمان و خلیج فارس روبرو هستیم

معاون اول رییس جمهور با انتقاد از پدیده کوه خواری و تصرف منابع طبیعی و تبدیل آن به واحدهای اقتصادی گفت: متاسفانه در حاشیه دریا نیز با پدیده نامیمون دریاخواری در سواحل دریای خزر و دریای عمان و خلیج فارس روبرو هستیم که گاهی ممکن است با یک طرح اقتصادی شروع و بیش از ده برابر لازم زمین تصرف می شود.


///

سخنگوی دولت:

این توهین به رئیس جمهور نبود بلکه به تدابیر رهبری حمله شد/ تک نرخی بودن ارز در شرایط فعلی، موجب کمبود کالا، تورم و گرانی می‌شود

سخنگوی دولت با اشاره به توهین به رئیس جمهور در اصفهان گفت: این توهین به رئیس جمهور نبود بلکه به تدابیر رهبری حمله شد و اختلال ایجاد کرد.


///

سخنگوی قوه قضاییه:

پرونده عیسی شریفی همچنان در دیوان عالی است/ توهین و اهانت را خلاف قانون و اخلاق می‌دانیم/ سفر رییسی به عراق ربطی به انتخابات ندارد/ شکایت از عنابستانی ثبت شده است

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره توهین به رئیس جمهوری در ۲۲ بهمن امسال در اصفهان و اقدامات قوه قضاییه در برخورد با این اقدام گفت: توهین و اهانت را خلاف قانون و اخلاق می‌دانیم. دادستان اصفهان بلافاصله بعد از این حادثه طی نامه ای به اداره کل اطلاعات استان اعلام کرد مقصرین و مسببین و افرادی که در این اقدام نقش داشتند شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شوند. دادستان تا جایی که ضوابط قانونی اجازه دهد راسا اقدام خواهد کرد.


///

وزیر امور خارجه:

ناپدید شدن ۶۴ درصد از تالاب‌های جهان نشانگر عهده دار شدن مسوولیت مشترک جمعی است

وزیر امور خارجه گفت: فراموش نکنیم که ناپدید شدن ۶۴ درصد از تالاب‌های جهان در سده اخیر نشانگر ضرورت عهده دار شدن مسوولیت مشترک جمعی همه کشورها نسبت به اهداف توسعه پایدار برای حفاظت از این زیست بوم‌های ارزشمند است.


///

ستاد کل نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛

فرد مورد ادعای وزیر اطلاعات به دلیل مشکلات اخلاقی و اعتیاد اخراج شده است

ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فرد مورد ادعای وزیر اطلاعات در پرونده ترور شهید فخری زاده در سال ۹۳ در حال آموزش بوده و در همان سال به دلیل مشکلات اخلاقی و اعتیاد اخراج شده است.


///

فعال سیاسی اصلاح طلب:

اگر مشارکت بالای 60 درصد باشد بی‌تردید اصلاح طلبان برنده انتخابات می‌شوند/ اگر یک فرد اصلاح طلب در راس قوه مجریه قرار بگیرد از سد تحریم‌ها عبور خواهیم کرد

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر مشارکت بالای 60 درصد باشد بی تردید اصلاح طلبان برنده انتخابات خواهند شد.


///

فعال سیاسی اصلاح طلب:

انتخاب کاندیدا برای اصلاح طلبان در سال 1400 سخت است/ طیف مقابل به گزینه پوپولیسم روی خواهد آورد/ مجلس به زودی از حرارت می‌افتد

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اصلاح طلبان از روش های گذشته مثل انتخاب بین بد و بدتر باید خودداری کنند.


///

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

بهزاد نبوی رئیس موقت نهاد اجماع ساز تا انتخاب رئیس اصلی است/ بهاور هم منشی نهاد است

عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان گفت: بهزاد نبوی تا رئیس اصلی نهاد انتخاب شود، رئیس باقی می ماند.


///

اطلاعیه اداره کل زندان‌های تهران درباره «بهنام محجوبی»

در پی مسمومیت محکومی به نام بهنام محجوبی در یکی از بیمارستان‌های تهران، سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی تهران اطلاعیه ای صادر کرد.


///

واکنش ایران به حادثه شب گذشته اردبیل و برخی شایعات مشکوک

سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه شب گذشته اردبیل و برخی شایعات مشکوک را رد کرد و گفت: تلاش‌های مشکوک برای انتساب حادثه اربیل به ایران محکوم است.


///

متن کامل لایحه اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور منتشر شد

کلیات لایحه اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور در جلسه امروز تصویب و جزئیات آن از یکشنبه هفته آینده در صحن علنی بررسی می‌شود، براین اساس متن کامل آن منتشر شد.


///

انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری ۴ اسفند برگزار می‌شود

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری از برگزاری انتخابات هیات رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی این مجلس در اجلاس چهارم اسفندماه خبر داد.


///

مجلس کلیات لایحه اصلاح شده بودجه را تصویب کرد

نمایندگان مجلس با کلیات لایحه اصلاحی بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور موافقت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز