دبیرکل حزب اراده ملت:

حزب اراده ملت برای انتخابات ۱۴۰۰ کاندیدایی ندارد/ در آینده شاهد شکل گیری جریان هایی خواهیم بود که از اصلاح طلب و اصولگرا عبور کرده اند

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۵:۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۱۳۸۵۱۹
دبیرکل حزب اراده ملت گفت: جامعه تغییرات زیادی کرده است و ما در آینده شاهد شکل گیری جریاناتی خواهیم بود که از این دو گروه (اصلاح طلب،اصولگرا) عبور کرده اند.

احمد حکیمی پور، فعال سیاسی اصلاح طلب و دبیرکل حزب اراده ملت، در رابطه با عدم پیوستن حزب اراده ملت به نهاد اجماع ساز به خبرنگار سیاسی  خبرگزاری برنا گفت: ما چون کاندیدای حزبی خاصی برای ریاست جمهوری نداریم بیشتر متمرکز انتخابات شورا هستیم. ما کاندیدا حزبی نخواهیم داشت و برای ریاست جمهوری ستاد حزبی هم نخواهیم زد.

او افزود: شورای هماهنگی بر ریاست جمهوری متمرکز است و ما بیشتر بر سیاست های خرد و شوراها متمرکز هستیم. ما در بحث هایی که بر سر نهاد اجماع ساز شکل گرفته است حضور نداشتیم و برای شورای هماهنگی نامه زدیم و گفتیم که سیستم ها متفاوت شده و از تابستان در شورای هماهنگی نیستیم.

حکیمی پور تاکید کرد: ما منتظریم تا ببینیم خروجی نهایی چیست و کارها چگونه پیش خواهد رفت؛ من شخصا امیدوارم به نتیجه برسد.

او اضافه کرد: ما برای ریاست جمهوری کاندیدا نداریم و ستاد نخواهیم داشت ما هم اخبار را رصد می کنیم تا بدانیم چه کسانی برای مرحله نهایی انتخابات باقی می مانند و برنامه آنها چیست و بعد تصمیم می گیریم.

حکیمی پور یادآور شد: فضای جامعه ایران تغییر کرده است و صورت بندی سیاسی جامعه با تقسیم بندی های امروز جوابگو نیست و نمی توان گفت دو گروه اصولگرا و اصلاح طلب داریم و این دو سیاست ایران را تنظیم می کنند. جامعه تغییرات زیادی کرده است و ما در آینده شاهد شکل گیری جریاناتی خواهیم بود که از این دو گروه عبور کرده اند.۵ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز