واکنش معنادار دولت پس از توییت وزارت خارجه آمریکا

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۴:۳۹:۵۷
کد خبر: ۱۱۳۸۵۷۶
واکنش معنادار دولت پس از توییت وزارت خارجه آمریکا
پایگاه اطلاع رسانی دولت در حساب توئیتری خود با جمله ای معنا دار از حسن روحانی رییس جمهور که در دیدار با سفرای کشورهای خارجی مقیم تهران گفته بود، نوشت: جمهوری اسلامی ایران با صدای رسا اعلام می‌کند که اگر ۵+۱ به همه تعهدات خود عمل کنند ما هم به تعهدات، عمل می‌کنیم.

به گزارش گروه سیاسی برنا، وزارت خارجه آمریکا دیروز در صفحه فارسی خود  در توییتر  جمله ای از بایدن رییس جمهور ایالات متحده آمریکا را به فارسی و با خط نستعلیق ،منتشر کرد که  چندی پیش در زمان حضورش در وزارت خارجه آمریکا گفته بود.

پاسخ به توییت بایدن

برخی رسانه ها انتشار این جمله از بایدن که گفته بود :"آمریکابازگشته است ،دیپلماسی  به کانون سیاست خارجی ما بازگشته است "پیامی آشکار به دولت ایران تعبیر کرده بودند.

اما ساعاتی پس از این توییت وزارت خارجه آمریکا، پایگاه اطلاع رسانی دولت "پاد"به طور جداگانه در حسابهای انگلیسی و فارسی خود جمله ای از حسن روحانی را در کنار پوستری از همین جمله منتشر کرد که او چند روز پیش در دیدار با سفرای خارجی مقیم تهران گفته بود : "جمهوری اسلامی ایران با صدای رسا اعلام می‌کند که اگر ۵+۱ به همه تعهدات خود عمل کنند ما هم به تعهدات، عمل می‌کنیم. "⁧

پاسخ به توییت بایدن

این جمله به گونه ای پاسخ به سخن بایدن، تلقی شده است.

پاسخ به توییت بایدن

گفتنی است هر دو پست توییتری پایگاه اطلاع رسانی دولت توسط حساب کاربری شخصی دکتر روحانی رییس جمهور ایران باز نشر شده است. روحانی همچنین دیروز در گفتگو تلفنی با سفیر سوئیس که امروز انجام شد بر این مساله تاکید کرده است.

نظر شما