یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

دوستان اصولگرای ما علاقه مند به انتخاباتی محدود هستند/ باید با حداقل ها برای مردم سرپناه بسازیم

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۷:۵۰
کد خبر: ۱۱۳۹۵۲۲
دوستان اصولگرای ما علاقه مند به انتخاباتی محدود هستند/ باید با حداقل ها برای مردم سرپناه بسازیم
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: دوستان اصولگرای ما علاقه مند به انتخاباتی محدود بودند اما رهبری دیروز تکلیف سیاست های کلی نظام را مشخص کردند.

به گزارش برنا، حسین مرعشی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در کنگره کارگزاران سازندگی گفت: دوستان اصولگرای ما علاقه مند به انتخاباتی محدود بودند اما رهبری دیروز تکلیف سیاست های کلی نظام را مشخص کردند و تکلیف دوستانی که خود را علاقه مند نظام می دانند، مشخص شد.

مرعشی تاکید کرد: اقدامات دولت و صبوری بیش از حد مردم قابل تقدیر است و باید از مردم پوزش بطلبیم. بابت دو سال اخیر که هزینه زندگی سه برابر شد و اجاره نشینان دچار بحران شدند، باید از دولت های موفق گذشته تقدیر کنیم که دولت هاشمی و خاتمی هستند که کشور را با صنایع پتروشیمی و معدنی ایمن کردند.

او افزود: با توجه به پیام رهبری جبهه ما با انسجام وارد انتخابات می شود. ما شخصیت های مصلح به طور فراوان در دسترس داریم و افرادی را به جبهه اصلاحات معرفی کرده ایم برای به هم خوردن موازنه سیاسی و حاکم شدن اقلیت بر اکثریت به نفع نظام و مردم نیست.

مرعشی اضافه کرد: ما شاید در سیاست ورزی با محدودیت مواجه باشیم اما باید با حداقل ها برای مردم سرپناه بسازیم. اصلاح طلبان امروز دو دسته هستند، دسته اول روشنفکر، نویسنده و سخن پرور هستند این دسته مثل معماری می مانند که ساختمان را خطوط می دهند اما نمی تواند سرپناه را با حداقل مصالح بسازند. ما ضمن احترام به این دوستان که اندیشه ها را به پرواز در می اورند باید بگویم ما با همین مصالح باید کشور و مردم را به نقطه امن برسانیم.

مرعشی گفت: شخص مورد نظر کارگزاران باید خصوصیات مهمی داشته باشد که در ادامه میگویم؛ اول رهبری نسبت به افراد حساسیت نداشته باشند و رهبری بتوانند با آنها کار کنند. دومین خصوصیت رای آوری آنهاست و سوم باید بتوانند کشور را مدیریت کنند و نهایتا بتوانند تیمی کار کنند.

او در رابطه با شاخص های کارگزاران در انتخابات ادامه داد: شاخص های ذیل برای ما اهمیت زیادی دارد. ۱. توسعه اقتصادی ایران، ۲عادی سازی روابط بین الملل، ۳ منابع انسانی بدون تبعیض سیاسی، ۴. رعایت محیط زیست و در نهایت رشد اقتصادی دو رقمی که همه اینها شدنی است.

مرعشی تاکید کرد: از حزب الهی ترین نیروها تا غربی ترین باید در کشور به کار گرفته شوند تا در منطقه تاثیرگذاری لازم را داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز