محمود واعظی:

با رفع تحریم ها به راحتی صنایع دستی ایران به تمام دنیا فروخته می شود

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۳:۴۵
کد خبر: ۱۱۳۹۸۹۳
با رفع تحریم ها به راحتی صنایع دستی ایران به تمام دنیا فروخته می شود
رئیس دفتر رئیس جمهور عنوان کرد: اگر صنایع دستی رونق یابد و تولیدات در منازل و روستاها انجام و از طریق فضای مجازی تبلیغ و فروخته شود به اشتغالزایی همه نقاط شهری و روستایی کمک خواهد شد

به گزارش برنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در اینستاگرام خود نوشت: امروز توفیق حاصل شد که از پنجمین جشنواره صنایع دستی و هنرهای تجسمی فجر بازدید کنم و دقایقی با هنرمندان عزیز حاضر درآنجا همکلام شوم. در حاشیه بازدید، عرض کردم وظیفه دولت حمایت از هنرمندان صنایع  دستی در تمام نقاط کشور است و در این زمینه تلاشهای زیادی شده است.

او افزود: اگر صنایع دستی رونق یابد و تولیدات در منازل و روستاها انجام و از طریق فضای مجازی تبلیغ و فروخته شود به اشتغالزایی همه نقاط شهری و روستایی کمک خواهد شد. نگاه دولت به صنایع دستی، احیا هنر ایرانی، تبلیغ و فروش در ایران و خارج و همچنین کارآفرینی برای جوانان کشور است.

 در نهایت به ضرورت بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی با توجه به شیوع کرونا برای تبلیغ و فروش صنایع دستی تاکید و عرض کردم: با رفع تحریم‌ها و  گشایش در روابط جمهوری اسلامی ایران با دنیا به راحتی صنایع دستی ایران به تمام نقاط دنیا فروخته می شود.

نظر شما