در صورت تاسیس حزب توسط ترامپ:

جمهوریخواهان به اردوگاه ترامپ ملحق می شوند

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۵:۳۱
کد خبر: ۱۱۴۱۳۲۶
جمهوریخواهان به اردوگاه ترامپ ملحق می شوند
تازه ترین نظرسنجی به عمل آمده حاکی از آن است که در صورت تاسیس حزبی جدید در آمریکا از سوی دونالد ترامپ، نزدیک به نیمی از جمهوریخواهان به حزب وی ملحق خواهند شد.

به گزارش برنا، تارنمای خبری هیل با انتشار این مطلب نوشت: نتایج نظرسنجی مشترک نشریه آمریکایی «یو.اس.ای تودی»  و دانشگاه «سافولک »  (Suffolk University-USA Today ) ،( دانشگاهی که واقع در بوستون ایالت ماساچوست آمریکا است) ،  نشان می دهد که  تنها ۲۷ درصد از جمهوریخواهان اعلام کرده اند درصورتی که ترامپ حزب جدیدی تاسیس کند حاضر به ترک حزب جمهوریخواه نخواهند بود. این درحالی است که برخی همچنان در این مورد مردد  هستند.

بنابر اعلام نتایج این نظرسنجی ۴۶درصد از جمهوریخواهان از ترک حزب و ملحق شدن به حزب جدیدی که ترامپ موسس و رئیس آن باشد از خود تمایل نشان داده اند. آنها گفته اند که حزب جمهوریخواه را ترک و به حزب ترامپ محلق خواهند شد.

بنابراین گزارش یک شهروند جمهوریخواه که کسب و کار کوچکی در میلواکی ایالت ویسکانسین آمریکا دارد دراین باره به روزنامه یو.اس.ای تودی گفت : احساس می کنیم که جمهوریخواهان به اندازه کافی برای ما مبارزه نمی کنند، در حالی که ترامپ واقعا به خاطر ما و برای ما می جنگید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز