احمد راستینه تشریح کرد؛

جزئیاتی از جلسه غیرعلنی مجلس درباره اجرای قانون لغو تحریم ها

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۸:۱۳
کد خبر: ۱۱۴۱۳۷۰
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیر علنی امروز مجلس گفت: با اعتراض تعدادی از نمانیدگان به نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، بررسی لایحه بودجه از دستور کار امروز خارج شد.

به گزارش برنا، احمد راستینه در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: امروز دستور کار مجلس ادامه بررسی لایحه بودجه بود اما صبح امروز تعدادی از نمایندگان نسبت به نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و بیانیه شب گذشته با آژانس، اعتراض کردند و تاکید داشتند که جلسه علنی و بلافاصله تشکیل شود.  

وی افزود: در این جلسه آقای قالیباف و بخش دیگری از نمایندگان تاکید داشتند  که قانون اقدام راهبردی باید مو به مو اجرا شود و هرگونه تصمیم فراپادمانی ممنوع و غیرقانونی است اما بررسی اینکه آیا قانون در توافق با آژانس رعایت شده یا نه باید در مسیر قانونی و بعد از شنیدن گزارش دولت و دبیرخانه انجام پذیرد.

راستینه اضافه کرد: این مسئله با اعتراض نمایندگان معترض روبرو بود اما در نهایت مقرر شد جلسه علنی برگزار شود ولی رسیدگی طی روند قانونی و براساس منطق طی شود تا مشخص شود آیا تخلفی از قانون صورت گرفته است یا خیر. در این زمینه همه نمایندگان بر روند اجرای قانون تاکید داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز