واعظی در آیین افتتاح شش طرح فناورانه و زیرساختی بانک صنعت و معدن:

آژانس وظایف نظارتی خود را بر پایه مفاد پادمان هسته‌ای انجام می دهد

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۳:۴۸
کد خبر: ۱۱۴۱۶۹۹
آژانس وظایف نظارتی خود را بر پایه مفاد پادمان هسته‌ای انجام می دهد
واعظی گفت: بر اساس توافق سازمان انرژی اتمی؛ قانون مجلس برای توقف پروتکل الحاقی اجرا می‌شود و آژانس از این پس وظایف نظارتی خود را بر پایه مفاد پادمان هسته‌ای انجام می دهد. او بر اهمیت تصویب دو لایحه مرتبط به اف.ای.تی.اف در مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دوره پساتحریم ها تاکید کرد.

به گزارش برنا، «محمود واعظی» در آیین افتتاح شش طرح فناورانه و زیرساختی بانک صنعت و معدن گفت: باید با تلاش مضاعف در دوره گشایش پس از سختی‌ها، از مقاومت مردم تجلیل و قدردانی شایسته شود. اعلام انصراف آمریکا از تلاش برای فعال کردن مکانیسم ماشه به معنی شکست جنگ اقتصادی و فشار حداکثری و حقانیت ملت ایران است

او گفت: بر اساس توافق سازمان انرژی اتمی؛ قانون مجلس برای توقف پروتکل الحاقی اجرا می‌شود و آژانس از این پس وظایف نظارتی خود را بر پایه مفاد پادمان هسته‌ای انجام می دهد. او بر اهمیت تصویب دو لایحه مرتبط به اف.ای.تی.اف در مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دوره پساتحریم ها تاکید کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه "باید قدردان ایستادگی و مقاومت مردم نجیب و شریف کشورمان باشیم"، تاکید کرد: افتتاح طرح‌های متعدد عمرانی در کشور در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی، تحریم‌های همه جانبه و مشکلات ناشی از همه‌گیری کرونا، گواه تلاش مسوولین و همدلی همگانی، پویایی اقتصاد و آهنگ رو به جلوی روند توسعه کشور است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز