واعظی در دیدار با نماینده ولی فقیه در اصفهان:

دولت توجه ویژه‌ای به استان اصفهان دارد/ قدردانی از حمایت علما از برنامه‌های مدیریت استان برای مهار کرونا/ تاکید بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی در جهت افزایش تولید

۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۵۵:۱۰
کد خبر: ۱۱۴۳۱۶۲
دولت توجه ویژه‌ای به استان اصفهان دارد/ قدردانی از حمایت علما از برنامه‌های مدیریت استان برای مهار کرونا/ تاکید بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی در جهت افزایش تولید
رئیس دفتر رئیس جمهور از استان اصفهان به عنوان یکی از استانهای مهم و تاثیرگذار کشور نام برد و گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به استان اصفهان به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری و صنعتی کشور دارد.

به گزارش برنا، محمود واعظی در نخستین روز از سفر به اصفهان در دیدار با آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: اصفهان از نظر صنعتی، گردشگری، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین خاطر در همه دولت‌ها از جمله دولت تدبیر و امید مورد توجه خاص و ویژه‌ای بوده است.
رئیس دفتر رئیس جمهور توسعه اشتغال در کشور را از اولویت‌های اصلی این دولت عنوان کرد و گفت: با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای و زیرساختی در استان اصفهان در دولت تدبیر و امید تلاش شده که اشتغالزایی پایدار در این استان افزایش یابد.

واعظی همچنین حمایت از بخش خصوصی و جذب سرمایه سرمایه‌گذاران خصوصی در حوزه تولید را مورد تاکید قرار داد و گفت: این دولت همیشه بر کاهش تصدی‌گری نهادهای دولتی تاکید داشته و برای فراهم کردن بستر فعالیت هر چه بیشتر بخش خصوصی تلاش کرده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: در سالهای فشار حداکثری و جنگ اقتصادی دشمن، بخش خصوصی در افزایش تولید و تامین نیازمندی‌های کشور نقش خوبی ایفا کرده است.

واعظی همچنین با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، برنامه‌های مدیریت استان در کنترل و مهار بیماری کرونا را بسیار خوب و نتیجه‌بخش توصیف کرد و گفت: علمای استان به ویژه نماینده محترم ولی فقیه نقش مهمی در این موفقیت داشتند که جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان نیز در این دیدار از تلاش دولت برای حل مشکلات استان اصفهان و همچنین کمک به توسعه و پیشرفت این استان قدردانی کرد و گفت: وظیفه همه ما در این شرایط حساس و مهم حمایت است.
آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم که همدلی و اتحاد را در جامعه تقویت کنیم و در شرایط حساس امروز کشور با توجه به فشار تحریم‌ها، همبستگی در میان همه و تلاش برای افزایش تولید یک وظیفه همگانی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز