رئیس دفتر رئیس جمهور:

با اعتماد به جوانان در حوزه دیجیتال مطمئناً ضرر نخواهیم کرد/ دیجیتالی شدن در همه حوزه‌ها یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است

۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۵۰:۱۰
کد خبر: ۱۱۴۳۴۷۵
با اعتماد به جوانان در حوزه دیجیتال مطمئناً ضرر نخواهیم کرد/ دیجیتالی شدن در همه حوزه‌ها یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است
رئیس دفتر رئیس جمهور بعد از ظهر جمعه اجرای عملیات ۲۲ پروژه تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه اصفهان را آغاز کرد.

به گزارش برنا، محمود واعظی در آیین آغاز اجرای عملیات تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه، دیجیتالی شدن در همه حوزه‌ها را یک ضرورت اجتناب‌ناپدیر دانست و گفت: برای نجات اقتصاد هم چاره‌ای جز این نداریم که به سمت اقتصاد دیجیتال برویم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه هزینه کردن در حوزه دیجیتال نه هزینه، بلکه یک سرمایه‌گذاری هدفمند است، گفت: هرگونه هزینه‌ای در حوزه دیجیتال از جمله اقتصاد دیجیتال در کوتاه‌ترین زمان جبران می‌شود و در این راه باید به جوانان اعتماد کنیم و اطمینان داشته باشیم که از این اعتماد ضرر نخواهیم کرد.

واعظی در همین رابطه به اقدامات دولت تدبیر و امید در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین فضای دیجیتال در کشور اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته با توجه به شیوع عالم‌گیر کرونا جایگاه فضای مجازی و اقتصاد دیجیتال به وضوح مشخص شد و امروز شاهدیم که همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها از فضای مجازی برای ارائه خدمات خود به مردم و همچنین اشتغال و درآمدزایی بهره‌ می‌برند.

امروز شرکت‌های دانش بنیان در زمینه تولید در کشور تحول ایجاد کردند و محصولات تولیدی این شرکت‌ها نیازمندی‌های کشور را تامین کرده است.

واعظی همچنین از مجموعه فولاد مبارکه به عنوان یک مجموعه بزرگ صنعتی که نقش مهمی در اقتصاد و تولید کشور ایفا می‌کند نام برد و گفت: وحدت و همدلی، ضرورت تداوم موفقیت در این مجموعه صنعتی است که نباید قربانی مسائل سیاسی و گروهی شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور قبل از حضور در آیین آغاز اجرای عملیات پروژه‌های تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه در بدو ورود به این مجموعه صنعتی با حضور بر مزار شهدای گمنام این مجتمع با قرائت فاتحه یاد و خاطره این شهدای گمنام را گرامی داشت.

واعظی همچنین از بخش‌های مختلف مجتمع فولاد مبارکه بازدید کرد.

نظر شما