واکنش جنبش انصارالله به کنفرانس کمک به یمن

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۷:۵۷
کد خبر: ۱۱۴۵۵۱۷
واکنش جنبش انصارالله به کنفرانس کمک به یمن
سخنگوی جنبش انصارالله و رییس هیأت مذاکره کننده یمن دوشنبه شب در رشته توئیتی به کنفرانس موسوم به "کمک یمن" که با مشارکت کشورهای متجاوز برگزار شد واکنش نشان داد و نوشت: توقف حملات و لغو محاصره بزرگترین کمکی است که می‌توان به یمن کرد.

به گزارش برنا، محمد عبدالسلام کشورهای متجاوز را مسؤول تمام فجایع یمن دانست و افزود: خواسته سازمان ملل متحد از کشورهای کمک‌کننده برای کمک، موجب سلب مسؤولیت از کشورهای متجاوز نخواهد شد.

او ضمن کنایه در مورد کمک کشورهای متجاوز به یمن نوشت: بزرگترین کمک کشورهای متجاوز به یمن، حملات روزانه هوایی، محاصره ظالمانه، جلوگیری از ورود فرآورده‌های نفتی، بستن فرودگاه صنعا و دست زدن به فجایع انسانی پی در پی در یمن است.

عبدالسلام افزود: کنفرانس‌های بشردوستانه برای یمن که همزمان با حملات و محاصره کشورمان صورت می‌گیرد، به آن میزان که به متجاوزان برای ترمیم وجهه خودشان کمک می‌کند، به ما یمنی‌ها کمک نخواهد کرد.

وی نوشت: کشورهای متجاوز در چنین کنفرانس‌هایی خود را یک کشور کمک‌کننده نه متجاوز معرفی می‌کنند، اما این کشورها باید به محاصره و حملات خود پایان دهند، نه اینکه درباره ادعای کمک به یمن سخن بگویند.

 

 

نظر شما