روایت ترامپ از روز حمله به کنگره

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۴:۵۸
کد خبر: ۱۱۴۵۵۱۹
روایت ترامپ از روز حمله به کنگره
رئیس‌جمهوری سابق آمریکا فاش کرد، خواستار استقرار ۱۰ هزار نیروی گارد ملی در ساختمان کنگره در روزهای قبل از اعتراضات گسترده ششم ژانویه شده بود اما درخواست نادیده گرفته شد.

به گزارش برنا، دونالد ترامپ، چهل و پنجمین رئیس‌جمهوری آمریکا در گفت‌وگوی تلویزیونی که شب گذشته با استیو هیلتون در شبکه فاکس نیوز داشت، گفت: کاخ سفید پیامی را به وزارت دفاع فرستاد و در آن رسما خواستار استقرار ۱۰ هزار نیروی گارد ملی تنها در ششم ژانویه در اطراف ساختمان کنگره شد.

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا بعد از آن گفت، این پیام به نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا منتقل شد اما او با درخواست مخالفت کرد زیرا او و رهبران دیگر کنگره به نظر از استقرار تعداد زیادی از نیروهای مسلح مستقر در ساختمان کنگره خوششان نیامد، مساله‌ای که اشتباه بزرگی بود.

ترامپ همچنین گفت، از مشاهده اعتراضات خوشش نمی‌آید اما در عین حال به "معیارهای دوگانه" بین پوشش رسانه‌ای اعتراضات ششم ژانویه که غالبا مسالمت‌آمیز بود و اقدامات شورش و اغتشاش نژادی خشونت‌آمیز که بسیاری از شهرها را به آتش کشیدند و منجر به نابودی در سطح کشور شدند و طی تابستان گذشته ۲۵ آمریکایی را به کام مرگ کشاند،‌ اشاره کرد.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز