با صدور پیامی؛

فرمانده نیروی هوایی ارتش درگذشت پدر شهید مدافع حرم را تسلیت گفت

۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۵:۵۴
کد خبر: ۱۱۴۷۳۸۲
فرمانده نیروی هوایی ارتش درگذشت پدر شهید مدافع حرم را تسلیت گفت
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی درگذشت علی اکبر معز غلامی از پیشکسوتان این نیرو و پدر شهید مدافع حرم را تسلیت گفت.

به گزارش برنا، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت «علی اکبر معز غلامی» از پیشکسوتان ارتش و پدر شهید مدافع حرم «حسین معز غلامی» نوشت: دریافت خبر درگذشت مداح و خادم اهل بیت علیهم السلام در آستانه سالگرد شهادت فرزند دلیرش تالمی عمیق را رقم زد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این پیام آورده است: اشتیاق وصال فرزندی که با نشان شهادت در جبهه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم در اعلی علیین همنشین سالار شهیدان شده بود، پس از عمری زندگی آبرومند و شرافتمندانه، در نیمه ماه رجب، راهی سفر به دیار باقی شد.

وی اضافه کرد: بی تردید شهید مدافع حرم حسین معز غلامی در استقبالی نورانی، روح پدر را که با ریه‌ای آسیب دیده از جراحات شیمیایی در دوران دفاع مقدس، به او الفبای الفت و ارادت به اهل بیت علیهم السلام و مداحی آل الله را آموخته بود، در آغوش خواهد کشید.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: درگذشت آن همرزم ولایت مدار را به خانواده شریف و دیگر منسوبان ایشان تسلیت گفته و ضمن طلب صبر برای بازماندگان، غفران واسعه الهی را برای آن مرحوم مسئلت می نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز