رییس مجلس شورای اسلامی وارد کردستان شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۸:۴۸
کد خبر: ۱۱۴۹۳۸۴
رییس مجلس شورای اسلامی با هدف نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه کردستان، گفت و گو با مردم و پیگیری مطالبات آنان از طریق فرودگاه سنندج وارد این استان شد و مورد استقبال رسمی بهمن مرادنیا استاندار کردستان و سایر مقامات استانی قرار گرفت.

به گزارش برنا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به استان کردستان با بیان اینکه این استان یکی از مناطق کمتر توسعه یافته کشور است، افزود: به همین منظور در قالب اعتبارات مربوط به حوزه محرومیت زدایی بودجه ۱۴۰۰ توجه ویژه‌ای به این استان شده تا دستگاه‌ها بتوانند به راحتی برخی طرح‌های نیمه تمام را به اتمام برسانند.

او اضافه کرد: در این سفر علاوه بر نظارت‌های میدانی، امیدواریم به پروژه های تکمیل نشده نیز کمک کنیم.

او گفت: بررسی مسایل کولبری و حل مشکلات مرزی که از زخم‌های کهنه مرزی ما هم در شمال غرب و هم در جنوب شرق است از دیگر اهداف سفر ما خواهد بود و امیدوارم بتوانیم در سال  ۱۴۰۰تحرکی برای حل این مسایل ایجاد کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان کردستان در حوزه تامین آب شرب و کشاورزی دچار مشکلاتی است، یادآور شد: استان کردستان ظرفیت خوبی در حوزه صنایع به ویژه صنایع تبدیلی بویژه در حوزه کشاورزی دارد که به همین جهت روسای کمیسیون های کشاورزی و صنایع در این سفر حضور دارند.

سفر رییس مجلس به استان کردستان با هدف بازدید و نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه استان کردستان، بررسی مشکلات این مناطق و پیگیری مطالبات مردم انجام می شود.

در این بازدید میدانی نمایندگان مجمع استان کردستان و مسوولان اجرایی استان، رییس مجلس شورای اسلامی را همراهی می‌کنند.

در این سفر ۲ روزه رییس مجلس شورای اسلامی به برخی از شهرهای کردستان همچون سقز، مریوان، بیجار، قروه و سنندج می‌رود و ضمن بازدید از این شهرستان‌ها در جریان آخرین وضعیت پروژه‌های این استان قرار می‌گیرد و  همچنین قرار است دیداری با فعالان فرهنگی و اجتماعی کردستان داشته باشد.

رییس مجلس شورای اسلامی در روز دوم سفر خود به استان کردستان در جلسه شورای اداری استان نیز شرکت می‌کند و تا مسایل و مشکلات کردستان با حضور وی مورد بررسی قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز