با صدور پیامی؛

سردار سلامی درگذشت یکی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس را تسلیت گفت

۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۶:۲۳
کد خبر: ۱۱۵۱۰۷۷
سردار سلامی درگذشت یکی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس را تسلیت گفت
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی عروج آسمانی سردار سرتیپ «محمد حسن کوسه‌چی» از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش برنا، در پی عروج آسمانی سردار سرتیپ پاسدار «محمدحسن کوسه‌چی» دبیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص)، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام تسلیت آمده است: عروج آسمانی مجاهد نستوه و جانباز سرافراز سرتیپ پاسدار محمدحسن کوسه‌چی (پارساکیان) دبیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) و از یادگاران و فرماندهان دوران دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده معزز  وی تسلیت عرض می‌کنم.  

سلامی با اشاره به مجاهدت‌های سردار کوسه‌چی اظهار داشت: مجاهدت‌های ماندگار آن سردار عالیقدر و ایثارگر در پاسداری از انقلاب و دفاع از استقلال و امنیت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و سپس در عرصه‌های مختلف فرماندهی در غرب کشور و یگان‌های عملیاتی نیروی زمینی سپاه در استان‌های غیور و مجاهدپرور خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد و نیز تلاش‌های خستگی‌ناپذیر در قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) پس از آن دوران تاریخ‌ساز و افتخارآمیز؛ همواره برای جامعه اسلامی و انقلابی الهام‌بخش و به ویژه برای نسل‌های امروز و آینده این مرز و بوم آموزنده و به مانند خورشیدی تابناک، راهگشا خواهد بود.

فرمانده کل سپاه افزود: نام، یاد و آرمان‌های بلند آن سردار فداکار و مخلص را گرامی می‌دارم و از درگاه خدای رحمان برای او حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا و برای خانواده معظم و خاندان داغدیده و همرزمان مکرم وی، صبر در مصیبت و توفیق توأم با پاداش الهی طلب می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز