وزیر خارجه سابق آمریکا:

ایرانی‌ها می‌دانند چگونه از میان نقاط ضعف آمریکا عبور کنند

۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۲:۰۱
کد خبر: ۱۱۵۱۱۴۰
ایرانی‌ها می‌دانند چگونه از میان نقاط ضعف آمریکا عبور کنند
وزیر خارجه سابق آمریکا با حمایت قاطع از فروش تسلیحات به عربستان سعودی از رویکرد دولت بایدن در قبال ایران انتقاد کرد.

به گزارش برنا، وزیر خارجه سابق آمریکا با حمایت قاطع از فروش تسلیحات به عربستان سعودی از رویکرد دولت بایدن در قبال ایران انتقاد کرد و گفت، ایرانی‌ها می‌دانند چگونه از میان نقاط ضعف آمریکا عبور کنند.

وزیر خارجه سابق آمریکا تاکید کرد که دولت واشنگتن در قبال تلاشها برای تضعیف عربستان سعودی مسئولیت دارد و اضافه کرد که انکار توان سعودی برای دفاع از خودشان یک ایده احمقانه است و به نظر می‌رسد دولت جدید ایالات متحده در این مسیر قرار دارد.

وی در مصاحبه با پایگاه خبری عرب نیوز گفت، ایران می‌داند که چگونه کامیون خود را از یک آمریکای ضعیف عبور دهد و مدعی شد که جلوگیری از ایران به یک پیام محکم، اراده قوی و تحمیل هزینه(به ایران) نیاز دارد.

وزیر خارجه سابق آمریکا مجددا با تصمیم دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا برای حذف انصارالله یمن از لیست گروههای تروریستی مخالفت کرد و مدعی شد که هیچ کس بحثی ندارد که حوثیها یک گروه تروریستی هستند و هیچ بحثی هم نیست که ایران در پشت حمایت از آنها قرار دارد.

وی در ادامه لفاظیهای خود علیه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد، ایرانی‌ها زمانیکه ضعف ببینند، از طرف مقابل مماشات ببینند و یا انتظار داشته باشند که با آنها مماشات می‌شود دست به اقدام میزنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز