تلاش رئیس ارتش اسرائیل برای لابی با اروپا علیه ایران

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۳:۲۰
کد خبر: ۱۱۵۱۹۰۴
تلاش رئیس ارتش اسرائیل برای لابی با اروپا علیه ایران
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در راستای تلاش صهیونیست‌ها برای انزوای جمهوری اسلامی، در تلاش است علیه ایران و برجام با کشورهای اروپایی دیدار و گفت‌وگو کند.

به گزارش برنا در ادامه تلاش‌های ضدایرانی رژیم صهیونیستی برای وادار کردن کشورهای غربی به افزایش فشار علیه جمهوری اسلامی ایران، منابع ارشد ارتش رژیم صهیونیستی گزارش کردند که «آویو کوخای» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در صدد است در خصوص موضوع ایران با رهبران کشورهای اروپایی بحث و گفت‌وگو کند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، کوخای در صدد است تا روز سه‌شنبه هفته جاری، «رووین ریولین» رئیس اسرائیل را در سفر دیپلماتیک به کشورهای اروپایی فرانسه، آلمان و اتریش همراهی کند.

طبق این گزارش، ریولین و کوخای در نظر دارند در سفر به اروپا با «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه، «فرانک والتر اشتاین‌مایر» رئیس‌جمهور آلمان و «الکساندر ون در بالن» رئیس‌جمهور اتریش و «سباستین کورتس» صدر اعظم اتریش دیدار و گفت‌وگو کند.

منابع ارشد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که کوخای قصد دارد با رهبران کشورهای اروپایی درباره موضوعات امنیتی و با تأکید بر مسئله ایران و لبنان گفت‌وگو کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد در این دیدار علیه برجام و جمهوری اسلامی ایران، با کشورهای اروپایی لابی کند و همچنین علیه حزب‌الله لبنان نیز گفت‌وگوهایی را با سران کشورهای اروپایی انجام دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز