بیانیه جوانان احزاب اصلاح طلب برای دعوت از متخصصین جوان شهری به منظور ثبت نام در انتخابات شوراها

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۳:۲۰
کد خبر: ۱۱۵۲۳۱۵
بیانیه جوانان احزاب اصلاح طلب برای دعوت از متخصصین جوان شهری به منظور ثبت نام در انتخابات شوراها
جوانان احزاب اصلاح طلب تاکید کردند؛ بدون شک عملکرد شوراهای اسلامی شهرها با حضور حداکثری متخصصین، اساتید و خبرگان حوزه مدیریت شهری می تواند به مراتب موثرتر از جمعیتی منفعل با نگاه سیاسی بی بازده باشند

به گزارش برنا، در بیانیه جوانان احزاب اصلاح طلب برای دعوت از متخصصین جوان شهری به منظور ثبت نام در انتخابات شوراها آمده است:

امروز بیشتر از گذشته تاریخ ایران، توانمند سازی و تقویت قدرت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ایران اهمیت بیشتری دارد. در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی، محور تخصص گرایی به پیشانی اصلی حرکت به سمت برپایی توسعه تبدیل شده است.

در همه مقاطع اصلی تصمیم ساز برای کشور، نقش بی بدیل جوانان انکار نا پذیر است. حضور و مشارکت جوانان در تمدن‌سازی نوین اسلامی اصلی ترین شاه بیت بیانیه گام دوم انقلاب است که جوانان احزاب اصلاح طلب خود را در راستای تحقق پذیری آن مامور می‌دانند. تاریخ ایران شاهد بوده است که جریان اصلاحات همواره امید را در دل مردم کشور بارها و بارها زنده کرده و نگاه داشته است.

 بر این باور هستیم نسل جوان مومن، دانا و پرانگیزه باید محور پیشرفت جامعه اسلامی باشد. جوانان اصلاح طلب با اراده‌ی استوار، مدیریت جهادی و عدالت خواهی، به منظور ارتقای سطح زندگی شهروندی می‌توانند نه تنها مشارکت آحاد جامعه را بالا ببرند، بلکه می‌توانند با ارائه رویکرد‌های نوین مطابق با استانداردهای بین المللی؛ شرایط بهتری را برای زندگی شهری خلق نمایند

بدون شک عملکرد شوراهای اسلامی شهرها با حضور حداکثری متخصصین، اساتید و خبرگان حوزه مدیریت شهری می تواند به مراتب موثر تر از جمعیتی منفعل با نگاه سیاسی بی بازده باشند. از این رو جوانان احزاب اصلاح طلب از کلیه جوانان متخصص حوزه شهری و واجد الشرایط دعوت به عمل می آورد تا به عنوان نامزد در انتخابات شورای اسلامی شهرها شرکت نمایند.

نظر شما