اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۰:۱۰
کد خبر: ۱۱۵۲۳۳۵
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

 به گزارش برنا، اخبار مهم گروه سیاسی خبرگزاری برنا به این شرح است:

رئیس جمهور:

انتقال آب به شرق کشور جزو آرزوهای همه مسولان کشور بوده است/ در دولت یازدهم و دوازدهم در زمینه آب و خاک انقلاب رخ داد/ در طرح انتقال آب خلیج فارس به شرق کشور همه نکات زیست محیطی مد نظر قرار گرفته است

رئیس جمهور طرح انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به مرکز و منطقه شرق را یک طرح بسیار عظیم و تاریخی در توسعه متوازن کشور برشمرد و گفت: این طرح جزو آرزوهای همه مسئولین کشور بوده است و بسیار خوشحالیم که امروز شاهد بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی آن هستیم.


///

یک چهره سیاسی اصولگرا:

قالیباف تمام شده است/ احمدی نژاد یک اکتر سیاسی است/ ضرغامی را برای مناظره انتخاباتی انتخاب می‌کنم/ شعارهای انتخاباتی ته کشیده است

یک چهره سیاسی اصولگرا تاکید کرد: قالیباف در عرصه ریاست جمهوری هیچ شانسی ندارد. شاید او دوست داشته باشد اشتباه بزرگ دیگری مرتکب شود و وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شود که این شلیک به خود و خود زنی است.


///

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس:

اگر نمایندگان به ارسال بودجه به مجمع اصرار نکنند به موقع ابلاغ می‌شود/ بسیاری از این مصوبات رفع ایراد شده است/ هیئت رئیسه لوایح دولت را به کمیسیون های مربوطه ارجاع داده

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: بسیاری از این مصوبات رفع ایراد شده و تبدیل به قانون شده است و برخی دیگر هم در مجلس منتظر رفع ایراد هستند.


///

وزیر کشور:

اگر پروتکل‌ها رعایت نشود حتماً دچار خسارت خواهیم شد/ به جز شهرهای قرمز و نارنجی بقیه شهرها مسافرت آزاد است

وزیر کشور گفت: موضوع کرونا بحث دیگر این نشست بود و به سلامت مردم تاکید شد با توجه به اینکه به جز شهرهای قرمز و نارنجی بقیه شهرها مسافرت آزاد است این به اعتماد و تاکید بر رعایت حداکثری پروتکل‌ها منوط است، اگر قرار باشد که پروتکل ها رعایت نشود حتماً دچار خسارت خواهیم شد.


///

رئیسی در استان مازندران:

وقفی بودن جنگلهای آق مشهد، تاکنون اثبات نشده است/ رای نهایی توسط دیوانعالی کشور صادر می‌شود

رئیس قوه قضاییه، در جریان سفر به استان مازندران در دیدار جمعی از اهالی روستای آق مشهد گفت: اصل مالکیت واقف جنگل‌های آق مشهد مورد تردید جدی است و در بررسی های متعدد کارشناسی، تاکنون مالکیت واقف و بالتبع موقوفه بودن این جنگل‌ها برای ما اثبات نشده است.


///

رئیس ستاد انتخابات حزب ندای ایرانیان:

خرازی و ظریف در کنار یکدیگر در انتخابات زوج کاملی هستند/ در شرایط فعلی کاندیدای دیپلمات بهتر از کاندیدای نظامی است/ از کاندیداتوری ظریف ناامید نیستیم

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان عنوان کرد: خرازی و ظریف در کنار یکدیگر در انتخابات زوج کاملی خواهند بود که می توانند به بهترین شکل، نماد گفتگو و صلح در داخل و در بیرون باشند.


///

عضو کمیسیون برنامه و بودجه‌ در مجلس:

ایرادات شورای نگهبان بخشی زیادی از بودجه را تغییر می‌دهد/ احتمال ارسال بودجه ۱۴۰۰ به مجمع تشخیص/ سند بودجه محرمانه نیست و نمایندگان حق اظهارنظر دارند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه‌ در مجلس در پاسخ به این سوال که ایرادات شورای نگهبان به بودجه چقدر شاکله بودجه مورد نظر مجلس را دچار تغییر می کند گفت: ایرادات شورای نگهبان بخشی زیادی از بودجه را تغییر می دهد. قطعا در صحن مجلس شاهد پافشاری نمایندگان برای عدم حذف برخی از ردیف ها خواهیم بود.


///

رئیس جمهور:

کالاهای اساسی و ملزومات سفره مردم خط قرمز دولت است/ مردم باید نتیجه اقدامات درمورد کاهش قیمت‌ها را حس کنند

دویست و یازدهمین جلسه شورای هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار و در این جلسه وزیران صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی گزارشی از وضعیت قیمت کالاها در بازار و اقدامات انجام شده برای کاهش قیمت اجناس ارائه کردند.


///

با حضور رئیس سازمان زندان ها در ساری صورت گرفت؛

آزادی ۲۸۸ زندانی مازندرانی/ اهداء ۳۰۰۰ بسته معیشتی، 160 دستگاه تبلت و 16 جهیزیه کامل به خانواده زندانیان

همزمان با حضور رئیس سازمان زندان ها مراسم آزادی ۲۸۸ زندانی و اهداء بسته های معیشتی و حمایتی به خانواده های زندانیان برگزار شد.


///

سرلشکر سلامی:

امروز ما برای دشمن شرط می‌گذاریم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ما ۴۲ سال با عظیم‌ترین قدرت‌ها رودررو بوده و با قدرت ولایت توانسته قدرت دشمن را نقض کند و امروز ما برای دشمن شرط تعیین می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز