کرملین:

تقاضا برای تهیه واکسن روسی بیشتر از عرضه شده است

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۷:۰۲
کد خبر: ۱۱۵۲۹۰۳
تقاضا برای تهیه واکسن روسی بیشتر از عرضه شده است
دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه گفت که میزان تقاضا برای تهیه واکسن روسی اسپوتنیک وی در جهان بیشتر از مقدار عرضه شده است.

به گزارش برنا از ریانووستی، پسکوف روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: سطح تقاضا برای خرید واکسن اسپوتنیک وی در سطح جهانی بیشتر از سطح عرضه است و در این شرایط اولویت، واکسیناسیون مردم روسیه است.   

او افزود: بدون مبالغه بگویم سطح تقاضا برای تهیه واکسن روسی کرونا در عرصه جهانی بسیار بالا است و به مراتب بیشتر از ظرفیت برای تولید واکسن اسپوتنیک وی است و این مساله صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه را وادار به تلاش بسیار گسترده می کند.  

 سخنگوی رئیس جمهوری روسیه یادآوری کرد که صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، دست اندرکار برقراری ارتباطات برای برآورده کردن تقاضای کشورهای مختلف برای تهیه واکسن روسی است.

پسکوف در بخش دیگری از سخنان خود گفت که تلاش های برای سیاسی کردن موضوع واکسیناسیون کرونا، کار منصفانه دانشمندان و متخصصان روسی را متوقف نخواهد کرد.  

او ادامه داد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه از ابتدای این ماجرا، مخالفت خود را با سیاسی شدن مساله واکسن کرونا اعلام کرد.  

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه گفت: متاسفانه ما شاهد چنین تلاش هایی هستیم و از مقام های کشورهای اروپایی اظهاراتی را در این مورد (واکسن کرونا) می شنویم که اظهارات مناسبی نیستند.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز