ولایتی پیام احوالپرسی رهبری از بشار اسد را ابلاغ کرد

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۱۵۳۰۱۰
ولایتی پیام احوالپرسی رهبری از بشار اسد را ابلاغ کرد
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در دیدار شفیق دیوب سفیر جدید سوریه در ایران، پیام احوال پرسی و آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری برای رییس جمهوری سوریه را به وی ابلاغ کرد.

به گزارش برنا، علی اکبر ولایتی در دیدار با سفیر جدید سوریه در تهران گفت: رییس جمهوری سوریه رهبری قوی و شجاع است که با استقامت در مقابل همه حملات، دشمنی ها و توطئه ها، طی هشت سال جنگ نابرابر تحمیل شده توسط جنایتکاران بین المللی و منطقه‌ای، نقش بسیار ارزشمند و مهمی در حفظ استقلال کشور سوریه ایفا کرده است.

 وی افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری، بشار اسد شخصیتی ممتاز و یکی از رهبران بزرگ و قابل ستایش در کشور خویش و در سطح منطقه و جبهه مقاومت می باشد؛ لذا اینجانب را مکلف فرمودند که پیام احوالپرسی معظم له را - از طریق شما - به ایشان منتقل کنم.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل سوریه را یکی از ستون‌های محور مقاومت خواند و گفت: همکاری های دو دولت و ملت بزرگ ایران و سوریه رو به رشد و راهبردی است.

ولایتی همچنین آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای اعزام گروه پزشکی متخصص و دارای تجارب بسیار ارزنده در سطح جهانی، جهت عیادت از رییس جمهوری سوریه به دمشق را اعلام کرد.

نظر شما