یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

مسائل سیاسی مملکت قابل پیش بینی نیست/ خواسته مردم با خواسته دستگاه‌های تصمیم گیرنده متفاوت است/ برخی بدنبال این هستند که افراد خود را از تنور در بیاورند

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۵:۲۸:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۳۴۱۰
مسائل سیاسی مملکت قابل پیش بینی نیست/ خواسته مردم با خواسته دستگاه‌های تصمیم گیرنده متفاوت است/ برخی بدنبال این هستند که افراد خود را از تنور در بیاورند
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: برخی آقایان بیشتر مسائل حاشیه ای را می گویند که مهم است و دنبال نان مردم نیستند و دنبال این هستند که افراد مورد نظرشان، از تنور دربیاید و این به صلاح کشور نیست.

«حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص خاتمی محور بودن اصلاح طلبان گفت: خاتمی شخصیتی محترم، بزرگوار، کارساز و با سابقه بسیار درخشان است. او زمانی که رئیس جمهور بود، شاید یکی از روسای جمهور موفق مخصوصا در صحنه های بین المللی بود. در مسائل سیاسی و داستان هایی که در کشور پیش آمده آن کسی که محور باشد و حرف اول و آخر را بزند مقام معظم رهبری است مابقی اشخاص و شخصیت هایی که خیلی محترم و بزرگوار هستند اینگونه نیست محور باشند و حرف اول و آخر را بزنند.

او افزود: آیت الله رفسنجانی زمانی که در قید حیات بودند جایگاه رفیعی داشتند موقعیت او بالا بود؛ خاتمی هم برای همه مردم محترم و بزگوار بوده و ملت ایران برای او جایگاه خاصی قائل هستند اما اینکه محور باشد، مردم باید نظر بدهند.

اشرفی اصفهانی در خصوص وضعیت اصلاح طلبان گفت: مسائل سیاسی مملکت قابل پیش بینی نیست، اگر در انتخابات ملاک واقعا رای و حضور مردم در صحنه باشد، آن چیزی که آقایان می خواهند به وجود نمی آید. مردم چیزی می خواهند اما مسئولان کارساز و دستگاه های تصمیم گیرنده، افراد دیگری می خواهند. نمونه آن را داریم می بینیم که مجلس فعلی با مجلس قبل اصلا قابل مقایسه نیست.

او تصریح کرد: اینکه شورای نگهبان بخواهد فیلتر خود را تنگ نگه دارد، همین آش و همین کاسه است؛ با این چیزهایی که ما در چهره آقایان مشاهده می کنیم چیز امیدوار کننده ای نیست. برخی آقایان بیشتر مسائل حاشیه ای را می گویند که مهم است و دنبال نان مردم نیستند و دنبال این هستند که افراد مورد نظرشان، از تنور دربیاید و این به صلاح کشور نیست.

او ادامه داد: مردم به صراحت می گویند ما رای نمی دهیم و این مسئله برای جمهوری اسلامی خطرناک است، باید تلاش کنیم مردم با شور، شوق و شعف به صحنه انتخابات بیایند. با این اوضاعی که در مسائل اقتصادی پیش آمده و شرایط کرونا، مردم امید زیادی ندارند مگر اینکه اتفاقی بیفتد و جهش مردمی پیش بیاید.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به اینکه اصلاح‌طلبان در صورت شکست در انتخابات باید به جامعه برگردند یا دوباره برای حضور در قدرت تلاش و ائتلاف کنند، عنوان کرد: اصلاح طلبان جز همین جامعه هستند، تعداد اصلاح طلبان واقعی از اصولگرایان بسیار بیشتر است نه اینکه قصد حمایت داشته باشم چون اصلاح طلب و اصولگرا نیستم. من به اصلاح طلب افراطی و به اصولگرای افراطی اعتقادی ندارم اما اینگونه نیست که اصلاح طلبان الان کنار باشند، خیلی داغ به میدان نیامده اند. اگر به انتخابات 1400 ورود پیدا کنند مطمئن باشند آراء آنها بیشتر خواهد بود. 6

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز