فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی:

برای موفقیت در اهداف و برنامه‌ها صرف مومن بودن کافی نیست

۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۱۵۳۴۲۸
برای موفقیت در اهداف و برنامه‌ها صرف مومن بودن کافی نیست
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: برای موفقیت در اهداف و برنامه‌ها صرف مومن بودن کافی نیست و به مجاهدت و صبر نیاز دارد و همه تلاش دشمنان در این زمینه ایجاد ناامیدی است چون هرکجا ناامید شویم شکست ما حتمی است.

به گزارش برنا، سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده روز سه‌شنبه در همایش معاونین آماد و پشتیبانی یگان‌های تابعه این نیرو گفت: توان رزم بیشتر از آنکه مرتبط با اعداد و ارقام باشد، به نحوه عملکرد مرتبط است و نیروی هوایی ارتش امسال با شرکت در رزمایش‌های مختلف، انجام پروازهای مفید، آموزش بهتر و انجام ماموریت‌های محوله، عملکرد موفق و به مراتب بهتری از سال‌های گذشته داشته است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه پیروزی بدون مجاهدت، بدون حرکت و بدون خطرپذیری امکان ندارد، افزود: برای موفقیت در اهداف و برنامه‌ها صرف مومن بودن کافی نیست و به مجاهدت و صبر نیاز دارد و تمام تلاش دشمنان در این زمینه ایجاد ناامیدی است، چون هرکجا ناامید شویم شکست ما حتمی است.

نصیرزاده ادامه داد: ما در نیروی هوایی همیشه در پی یک سازمان خوب و موثر هستیم که یکی از ویژگی‌های سازمان خوب، یادگیرنده بودن آن است و به این معناست که افراد در آن سازمان همیشه در حال یادگیری باشند و ویژگی دیگر آن رخ دادن اتفاقات مثبت در سازمان و جلوگیری از به وقوع پیوستن اتفاقات بد است که نقش مهمی در پویایی و روبه جلو بودن یک سازمان دارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های بقا هر سیستم ایجاد تغییر در روش‌های مدیریتی است که در این زمینه، کیفی‌سازی نیروی انسانی اهمیت ویژه ای دارد و یکی از وظایف ما در نیروی هوایی ارتش، تربیت نیروی انسانی باکیفیت است که این نیروی انسانی با کیفیت با پر کردن خلأها، افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها، نقشی اساسی در پیشرفت هر سازمان ایفا می‌کند.

نظر شما