توییت بهرام قاسمی پس از دیدار با «کریستیان کامبون»

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۴:۳۷
کد خبر: ۱۱۵۴۶۴۳
توییت بهرام قاسمی پس از دیدار با «کریستیان کامبون»
سفیر ایران‌‌ در فرانسه در توییتر خود نوشت: امروز در محل مجلس سنای فرانسه ملاقات و گفتگوی سازنده ای در محیطی بسیار صمیمانه با آقای کریستیان کامبون، رئیس کمیسیون امور خارجی، دفاعی و نیروهای مسلح سنا داشتم.

به گزارش برنا، بهرام قاسمی، سفیر ایران در فرانسه، در پی دیدار با رئیس کمیسیون امور خارجی، دفاعی و نیروهای مسلح مجلس سنای فرانسه در توییتر خود نوشت:

امروز در محل مجلس سنای فرانسه ملاقات و گفتگوی سازنده ای در محیطی بسیار صمیمانه با آقای کریستیان کامبون، رئیس کمیسیون امور خارجی، دفاعی و نیروهای مسلح سنا داشتم.

بازدید از کتابخانه زیبا با چیزی حدود چهارصد هزار جلد کتاب و معماری خاص بخش هایی از کتابخانه که قدمت آن به قرن هجدهم می رسید، بهانه و فضایی دلچسب برای ورود به تاریخ فرانسه و گذشته همکاریهای ایران و فرانسه طی چند قرن اخیر را فراهم نمود تا از دل تاریخ و گذشته روابط فی مابین به نحو مطلوب معبر و گذری مهیا سازیم  تا نگاهی دقیق تر  به روابط امروز دو کشور، تحولات بین المللی و شرایط منطقه و اروپا داشته باشیم. 

دیدار و گفتگو با مقامات پارلمانی همواره می تواند با صراحت و صمیمیت بسیاری همراه باشد و اثرات مطلوبی را در درک و فهم متقابل بوجود آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز