رئیس بنیاد امید ایرانیان:

اصلاحات چیزی غیر از امید به آینده ای بهتر برای ایران نیست

۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۱۵۴۹۰۱
اصلاحات چیزی غیر از امید به آینده ای بهتر برای ایران نیست
رئیس بنیاد امید ایرانیان در اینستاگرام خود نوشت: اصلاحات چیزی غیر از امید به آینده ای بهتر برای ایران عزیز ما، معطوف به این سازگاری نیست.

به گزارش برنا، متن پیام نوروزی محمدرضا عارف به شرح زیر است:

بنام خالق زیبایی ها

عید باستانی نوروز که در خطه  گسترده ای به نام ایران فرهنگی، جشن گرفته می شود و نماد تغییر، تحول و امید به سر سبزی و زندگی است را به ساکنان این قسمت از ربع مسکون، تبریک عرض می کنم.

نوروز به ما می گوید که تغییر و تحول، تنها اصل پایدار است. از این جهت علیرغم اتکاء به سنت هایمان، نمی توانیم در  گذشته ای متصلب بمانیم.

 ایرانیان در آغاز سده پانزدهم ، در زمینه های مختلف، نیازمند بازخوانی و باز اندیشی تجارب گذشته ی خود می باشند. ۱۴۰۰ را می توان طلیعه ای مبارک و تجدید مطلعی نو از تجارب ملت ایران در سازگاری عناصر برسازنده ی تاریخ و فرهنگ خود قرار دهیم؛ سازگاری  ایرانیت، اسلامیت و مدرنیت.

اصلاحات چیزی غیر از امید به آینده ای بهتر برای ایران عزیز ما، معطوف به این سازگاری نیست. قرن پانزدهم را با درایت، امید، عقلانیت، شفافیت، سر زندگی و عبور از مصائب آغاز کنیم.با تبریک عید نوروز و اعیاد شعبانیه به امید فردای بهتر برای میهن عزیزمان و امید به ریشه کنی ویروس  کرونا و زندگی توام با سلامتی و کامروایی برای همه ایرانیان عزیز.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز