وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با برنا:

رشد اقتصادی منفی متوقف شد/ در سال ۹۹ مسکن از رکود تولید خارج شد/ در حوزه مسکن، هیچ گونه نگرانی وجود ندارد

۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۵:۰۰:۱۸
کد خبر: ۱۱۵۴۹۹۶
رشد اقتصادی منفی متوقف شد/ در سال ۹۹ مسکن از رکود تولید خارج شد/ در حوزه مسکن، هیچ گونه نگرانی وجود ندارد
وزیر راه و شهرسازی گفت: خود باوری موجب شد، نه تنها رشد اقتصادی منفی متوقف شود بلکه با یک رشد اقتصادی مثبتی مواجهه شویم.

«محمد اسلامی»، وزیر راه و شهرسازی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با تلاش های دولت و وزارت راه و شهر سازی در سال ۹۹ گفت: سال 99، سال  زیبایی بود گرچه سخت گذشت و تلخی هایی را به همراه داشت و مردم به شدت تحت فشار بودند. مهم این است که دشمن نتوانست هیچ‌ کدام از اهداف خود را به ثمر بنشاند، دشمن فشار تحریم و کرونا را بر ایران تحمیل کرد و در اقتصاد دنیا، شرایطی را به وجود آورد که ایران منزوی باشد و کسی با ایران تعامل نکند اما کشور از یک جریان متفاوت توانست با همت و باور عبور کند و خود باوری موجب شد، نه تنها رشد اقتصادی منفی متوقف شود بلکه با یک رشد اقتصادی مثبتی مواجهه شویم.

او ادامه داد: در سال ۹۹ مسکن از رکود تولید خارج شد و با جریان زنده مسکن روبه رو شدیم. پروژه های توسعه زیر ساختی، فعال تر ادامه پیدا کرد و امروز در شرایطی هستیم که در جهت کارهایی که برای توسعه صورت گرفته و بهبود زیرساخت های کشور به ویژه در حوزه مسکن، هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

اسلامی گفت: با توجه به اینکه در آستانه ورود به قرن جدید هستیم امیدواریم جریان مسکن تولید پایدار داشته باشد و توسعه زیر ساخت ها روان تر ادامه پیدا کند.

وزیر راه و شهرسازی در پیام نوروزی به مردم گفت: به مردم عزیز ایران، عید نوروز را تبریک می گویم. انشاالله با دلی خوش و با سلامتی و سربلندی سال ۱۴۰۰را آغاز کنند و در پرتو تلاش گسترده ای که ملت و دولت انجام می دهند بتوانند، برای پیشرفت کشور همه گام بردارند و پرچم کشور را برافراشته تر نگه دارند و به زندگی خود کیفیت ببخشند زیرا امکان ندارد بدون مشارکت و یکپارچگی و هم دلی دولت و ملت بتوان، به پیشرفت رسید.

او در پایان افزود: هر جای دنیا که به پیشرفت رسیده ملتی بودند که از خود گذشتگی کردند. از خود گذشتگی به این معنا نیست که به انواع و اقسام مطالبات دامن بزنیم بلکه به این معنا است که خودمان را مدیون بدانیم و هر فردی خود را در جهت بهبود معیشت مسئول بداند. دست در دست هم دهیم تا کشور بیش از گذشته مسیر آرامش و رشد طبیعی خود را، طی کند. 8

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز