نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل مطرح کرد؛

وحشت در میان صهیونیست ها/ حزب الله می تواند دوهزار موشک در روز شلیک کند

۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۰۷:۲۷:۰۴
کد خبر: ۱۱۵۵۳۱۰
وحشت در میان صهیونیست ها/ حزب الله می تواند دوهزار موشک در روز شلیک کند
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، با اذعان به توان موشکی حزب‌الله، گفت در صورت وقوع نبرد احتمالی در آینده، روزانه حدود ۲ هزار فروند موشک و راکت به سمت اسرائیل شلیک خواهد شد.

به گزارش برنا، در ادامه نگرانی‌های تل‌آویو از تقویت محور مقاومت در منطقه غرب آسیا، «گیلعاد اِردان» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل طی نامه‌ای به شورای امنیت خواستار خواستار افزایش فشار به جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان شد.

اِردان در این نامه که شامگاه یکشنبه ارسال کرد، با ابراز نگرانی از توانمندی نظامی حزب الله ، مدعی شد: «تداوم تقویت نظامی حزب‌الله و فعالیت‌های آن، پتانسیل بروز پیامدهای جدی از جمله آغاز مجدد خصومت‌ها در مقیاس بزرگ، بین دو طرف را دارد».

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، وی با تکرار درخواست بی‌اساس از شورای امنیت برای اقدام جهت خلع سلاح کردن حزب‌الله، خواستار تقویت مأموریت نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد.

این دیپلمات صهیونیست ضمن اذعان به قدرت حزب‌الله، افزود: «[آنها] به مدیریت عملیاتی تأسیسات و مواضع نظامی گسترده در خط آبی ادامه می‌دهند. حزب‌الله به‌صورت روتین در منطقه گشت‌زنی می‌کند و اطلاعات فعالیت‌های ارتش اسرائیل را جمع‌آوری می‌کند».

پیش از این، «اوری گوردین» فرمانده جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به توان موشکی حزب‌الله، گفت در صورت وقوع نبرد احتمالی در آینده، روزانه حدود ۲ هزار فروند موشک و راکت به سمت اسرائیل شلیک خواهد شد.

نظر شما