واعظی:

مخاطب مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ایران نیست

۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۳:۲۶:۳۶
کد خبر: ۱۱۵۶۰۰۴
مخاطب مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ایران نیست
رییس دفتر رییس جمهور گفت: مخاطب سخنان مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر کوتاه بودن مهلت بازگشت به برجام، ایران نیست بلکه کشورهایی هستند که از برجام خارج شده و به تعهدات برجامی خود عمل نکرده‌اند.

به گزارش برنا، محمود واعظی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه دولت، درباره اظهارات مدیرکل آژانس بین المللی اتمی مبنی بر بسته شدن پنجره‌های بازگشت به برجام در هفته آینده، گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران واضح و شفاف است و ما به تصمیم خود و آنچه گفته ایم پایبند هستیم.

رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه این طرف های برجام هستند که باید به تعهدات خود عمل کنند تا شرایط به حالت عادی بازگردد، اظهار داشت: همانطوری که مقام معظم رهبری فرموده اند و رئیس جمهوری بارها به صراحت اعلام کرده اند، اگر طرف های مقابل به تعهدات خود در برجام عمل کنند ایران هم بلافاصله به تعهدات خود بازمی گردد .

 واعظی تاکید کرد: ایران و آژانس همکاری و روابط خوبی در گذشته داشته اند که در آینده هم خواهد بود و ما آمادگی کامل داریم هر آنچه که براساس تعهدات برجامی است انجام شود.

رییس دفتر رییس جمهور همچنین درخصوص طرح پیشنهادی نایب رییس مجلس درخصوص لغو سربازی اجباری و نظر دولت در این زمینه سوال شد که در پاسخ گفت: تا امروز درمورد چنین موضوعی در دولت بحث نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز