نماینده مجلس دهم:

مجلس فعلی درگیر بیان مشکلات در قالب نطق است/ نمایندگان نپذیرفتند منابع کافی نداریم/ کار بسیاری از مسئولین صدور پیام تسلیت و تبریک است!

۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۳:۴۱:۲۵
کد خبر: ۱۱۵۶۳۴۸
مجلس فعلی درگیر بیان مشکلات در قالب نطق است/ نمایندگان نپذیرفتند منابع کافی نداریم/ کار بسیاری از مسئولین صدور پیام تسلیت و تبریک است!
نماینده مجلس دهم گفت: مجلس فعلی درگیر بیان مشکلات در قالب نطق است که گمان می کنند اینگونه می توان نظر مردم را جلب کرد که این عمل نشات گرفته از نگاه انتخاباتی است و فکر می کنند که در دوم خرداد۹۸ هستند.

جلال میرزایی، نماینده مجلس دهم، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با ضعف ها و ایرادهایی که کشور در قرن اخیر با آن مواجه بود، گفت: ارتباط با سایر کشورها یک فرصت است که سعی می شود برای رونق کسب و کار و مبادلات تجاری و افزایش تولید و توسعه و رفاه کشور استفاده کرد که متاسفانه ایران، این رویکرد را ندارد. باید رویکردمان را نسبت به جایگاه ایران در نظام بین الملل و هم نسبت به جایگاه سایر کشورها تغییر دهیم، همچنین باید در نحوه رویکرد فعلی تجدیدنظر صورت بگیرد زیرا در غیر این صورت هزینه های گزافی بر کشور تحمیل می شود.

او ادامه داد: نمی توان اقدامات خوبی که اخیرا انجام شده است را نادیده گرفت اما باید این ها با سرعت بیشتر پیش برود، باید پیشرفت سایر کشورها را ببینیم تا بدانیم در چه جایگاهی هستیم.

میرزایی گفت: مجلس یازدهم باید نگاه خود را تغییر دهد. در مجلس دهم با پذیرش این اصل که دولت به عنوان مسئول امور اجرایی کشور با مشکلات و چالش هایی مواجه است به دولت کمک شد اما مجلس یازدهم، حرکت خود را براساس مفروضاتی غیر واقعی قرار داد و فرض را بر این گذاشت که منابع و امکانات زیادی در کشور بوده و  دولت و قوه مجریه مقصر است. نمایندگان خودشان را درگیر معلول ها کرده اند، این نگاه درستی نیست و کمکی به حل مشکلات کشور نمی کند. نمایندگان باید از کارشناسان متعدد دعوت کنند تا برای مشکلات به صورت ریشه ای چاره اندیشی شود، مجلس یازدهم مسائل را اشتباهی می بیند زیرا اقدام کارشناسی و در جهت آسیب شناسی انجام نداده است؛ مجلس فعلی درگیر بیان مشکلات در قالب نطق است که  گمان می کنند اینگونه می توان نظر مردم را جلب کرد که این عمل نشات گرفته از نگاه انتخاباتی است و فکر می کنند که در دوم خرداد ۹۸ هستند.

عضو فراکسیون امید اظهار کرد: فرق بین بیان‌ مشکلات و ضعف ها و عمل به رفع آن در روند تصمیم گیری درست انجام نمی شود. در مجلس نمایندگانی را می بینیم که نپذیرفتند مشکلاتی وجود دارد و منابع کافی برای آن نداریم، منابع و امکانات محدود است و باید توقعات اولویت بندی شود.

او در پیام نوروزی به مردم گفت: کار بسیاری از مسئولین صدور پیام تسلیت و تبریک است. به شخصه از این مسائل دوری می کنم باید وقت گذاشت تا مشکلی حل شود. آرزو می کنم در سال جدید قدر فرصت های موجود را بدانیم و به مردم فکر کنیم و به خاطر مردم، نگاه و رویکردمان را تغییر دهیم تا با افزایش رضایتمندی مردم همبستگی اجتماعی تقویت شود و زمینه ای شود تا حرکت توسعه ای کشور، شتاب گیرد‌.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز