رئیس قوه قضائیه:

عدم تبعیض در بکارگیری نیروها مردم را به کارآمدی نظام امیدوار می‌کند

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۱:۴۱:۵۷
کد خبر: ۱۱۵۷۹۷۳
عدم تبعیض در بکارگیری نیروها مردم را به کارآمدی نظام امیدوار می‌کند
رییس‌ قوه قضاییه گفت: عدم تبعیض در بکارگیری نیروها، مردم را به کارآمدی نظام امیدوار می‌کند همچنین عملکردها باید در راستای عدالت اجتماعی صورت گیرد.

به گزارش برنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی روز سه‌شنبه در نشست شورای اداری استان در سالن جلسات جهاد کشاورزی اظهار کرد: برای برطرف کردن مشکلات و مسایل مختلف باید راهکارهای برون رفت مشخص شود، مسوول شرکت پارسیلون خرم‌آباد در زمان مربوط مسئولیت خود را بخوبی انجام نداد که این امر موجب اخراج کارکنان شد.

وی گفت: در کارخانه ماشین سازی تنها سوله باقیمانده و چرا باید این وضعیت رخ دهد، یک خصوصی سازی بد و خصوصی سازی خوب موجب شد در مقطعی به ویرانه تبدیل شود.

وی ادامه داد: اگر خصوصی سازی خوب انجام شود میتوان توسعه رخ دهد، تجربیات گذشته پیش روی ما است مسئولان نسبت به اموال باید حساسیت داشته باشند همچنین پیگیری جدی برای توسعه باید رخ دهد به مانند مال خود انسان باید پیگیری کنند.

رییس‌ قوه قضاییه ادامه داد: امنیت جامعه مهم و ارزشمند است و نباید اجازه داد این مقوله خدشه دار شود و با افرادیکه به امنیت کشور ضربه بزنند برخورد قاطع می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی اظهار کرد: سهیم کردن مردم و دغدغه مند کردن آنان یکی از راه‌های ثبات سرمایه‌گذاری ها است همچنین شورای عالی آب باید نسبت به تخصیص عادلانه به استان لرستان تصمیم گیری کند و آبخیزداری در لرستان ضرورت دارد که در سیل گذشته این مسأله موجب خسارات زیادی شد.

وی گفت: باتوجه به انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، دغدغه کشور باید تولید پشتیبانی و حمایت شود و حداکثر بین ۲ تا سه ماه وضعیت کارخانجات فولاد، عظیم خودرو باید صادر شود تا وضعیت مشخص شود.

وی افزود: مفاسدی که برخورد می‌شود بعد از قطعیت به مردم معرفی شوند تا باید باب تهمت بسته شود ، افراد باید در یک امنیت شغلی بسر ببرند همچنین تا روزی که هرکدام مسئولیت داریم باید مسیولیت خود را انجام دهیم و همه حامی مدیر شجاع، اهل ریسک کردن هستیم، مدیری که به دنبال دور زدن تحریم ها است برای ما ارزشمند می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی بیان کرد: مسئولین باید با مردم حرف بزنند و با مردم شفاف سخن بگویند، مردم حق دارند که نکات را متوجه شوند.

وی با اشاره به اینکه زندان بروجرد یا هر زندانی که در کالبد شهر قرار دارد آمادگی داریم خارج از شهر ها ایجاد شوند گفت: برای حل یک اختلاف ساده باید امور را برای مردم تسهیل کنیم و نباید پرونده به درازا کشیده شود، مردم نباید گرفتار بروکراسی اداری شوند، بنا به فرموده رهبری باید در عمل هم امور را تسهیل کنیم. 

وی ادامه داد: همه مدیران باید بر مدار قانون حرکت کنند، کشور ما بر مبنای انتخابات است و قانون مداری باید در دستورکار قرار گیرد نباید شکل قانونی کار از دست داده شود.

رییس قوه قضاییه گفت: عدم تبعیض در بکارگیری نیروها مردم را به کارآمدی نظام امیدوار می‌کند ، عملکرد ما باید در راستای عدالت اجتماعی صورت گیرد ، باید به دنبال امیدوار کردن مردم باشیم همچنین باید مردم را نسبت به کارآمدی نظام امیدوار کنیم چراکه مردم انقلاب اسلامی را می‌خواهند و پیرو ولی فقیه هستند اما باید کارها در راستای عدالت صورت گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز