ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای آورد؛

روز جمهوری اسلامی همچون برگی زرین و درخشان در تقویم ایران می‌درخشد

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۵:۲۱:۳۵
کد خبر: ۱۱۵۸۲۴۲
روز جمهوری اسلامی همچون برگی زرین و درخشان در تقویم ایران می‌درخشد
ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت ۱۲ فروردین تاکید کرد: دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران همچون برگی زرین و درخشان در تقویم پرافتخار کشورمان می‌درخشد.

به گزارش برنا، در بیانیه آمده است: این روز یادآور حماسه پرشکوه زنان و مردان بصیری است که با پایان دادن به حکومت مستبد ستم شاهی و رأی حداکثری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برابر  توطئه‌ها و دشمن‌های مستکبران و بدخواهان انقلاب شکوهمند و نوپای اسلامی ایستادند و باعث حرکت قطار انقلاب در مسیر پرافتخار استقلال و آزادی شدند.

این بیانیه می‌افزاید: مشارکت حداکثری مردم و رای قاطع به جمهوری اسلامی نشانگر خواست ملت ایران اسلامی در استکبارستیزی، آزادی‌خواهی و استقلال طلبی بود. انقلاب شکوهمند اسلامی، با حرکت انقلابی و آگاهانه آحاد ملت عزیز در روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ تثبیت شد و مسیر اعتلا و افتخار را در پیش گرفت و با پشت سر گذاشتن رویدادهای بزرگی همچون جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم‌های ظالمانه و انواع توطئه‌های سیاسی، فرهنگی و تهدیدهای نظامی، قله‌های سرافرازی و شکوه را فتح کرده است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال جدید که به  نام سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها» نامگذاری شده است همچون گذشته، ضمن صیانت از  کیان ایران اسلامی به حرکت جهادی خود در نیل به آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای والامقام در مسیر پیشرفت‌های نظامی و دفاعی و ارتقای امنیت و اعتلای موقعیت کشورمان که ضامن توسعه و پیشرفت ملی است، ادامه خواهد داد.

این بیانیه می‌افزاید: ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، بدون تردید؛ با یاری خداوند متعال و حضور گسترده ملت قهرمان و مقاوم ایران اسلامی در انتخابات پیش رو، بار دیگر جلوه‌های استقلال، آزادی و اقتدار ایران سربلند اسلامی نمایان خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز